פסטיבל “צלילי ילדות” ה-16 יתקיים בחוה”מ סוכות בחולון

נכס דיגיטלי

פסטיבל “צלילי ילדות” של תיאטרון חולון יתקיים בחולון עיר הילדים  זו השנה ה- 16 בחוה”מ סוכות בתאריכים 18-20/10/16.

הפסטיבל מתקיים ביוזמת עירית חולון ותיאטרון חולון. התוכנית האמנותית של הפסטיבל מדגישה  את יצירות המופת במוסיקה התזמורתית ב-300 השנים האחרונות, ומשלבת בינן לבין אמנויות הבמה האחרות – מחול ותיאטרון – ואף קולנוע ואנימציה – כמיטב מסורת פסטיבל צלילי ילדות לאורך השנים.

“אני מאמין שניתן לבנות גשר בין העולם הישן לחדש: עידן הדיגיטציה והשיתוף של זמננו מציע אפשרויות נפלאות בתחום זה.” אומר אורי לשמן ,”הקו המנחה של הפסטיבל הוא חשיפת הקהל הצעיר למוסיקה על גווניה השונים באמצעים הקרובים לעולמו: העולם הדיגיטלי הממוחשב, התיאטרון המחול הקרקס והאנימציה הידועה ביכולותיה לשבור מחסומים וליצור גשרים בכל התחומים”.

השנה ולאור תהליך השדרוג והשיפוץ שעובר מבנה התיאטרון, יתקיימו המופעים באולם מרכז שטיינברג בחולון, בחוה”מ סוכות בין התאריכים 18-20/10/16

המופעים בפסטיבל צלילי ילדות בחולון

נגן לי סיפור

הפקת הדגל של פסטיבל “צלילי ילדות” בניצוחו של ד”ר אורי לשמן, ובהשתתפות השחקן דרור קרן , תזמורת הקאמרטה הישראלית ירושלים וסולנים ובשילוב סרטי אנימציה בעריכת דודו שליטא. מסע אל מחוזות החלומות עם מוזיקה, סיפורים וסרטי אנימציה מרהיבים. מסימפונית הצעצועים ועד המסע אל הירח- שער אל עולם הדמיון ועולם הרגשות המסתתרים בתוך יצירותיהם של מוצרט, רוסיני, שוברט, ז’ול ורן, הנס כריסטיאן אנדרסן ועוד.

ניהול אומנותי וניצוח: דר’ אורי לשמן, משחק וקטעי קישור: דרור קרן, אנימציה: דודו שליטא.

  • יום רביעי- 19.10.2016 בשעה 17:30
  • מתאים לילדים מגיל 5 ולכל המשפחה
  • מחיר כרטיס: 60-98 ₪
  • מרכז שטיינברג, רח’ גבעת התחמושת 21, חולון

הקסם של מוצרט – תיאטרון הקיבוץ

בכורה ב’פסטיבל צלילי ילדות 2016′ – הצגה זוכת פרס התפאורה , המחזה וההצגה הטובה ביותר בפסטיבל חיפה 2016 בבימויו של אורי אומנותי למוסיקה של מוצרט ובאך. ההצגה מספרת את סיפורו של המורה למוזיקה ליאופולד מוצרט שלו שני ילדים . אנה,בתו המוכשרת שאביה צופה לה עתיד מזהיר ו-וולפגנג הקטן והשובב . האב מטפח את אנה וחולם שהיא תופיע בקונצרט החגיגי אצל הקיסר, תתפרסם ותביא למשפחה כסף ותהילה. אלא שאז , כמעט במקרה, מתגלה שוולפגנג ניחן בכישרון מוזיקלי נדיר העולה בהרבה על זה של אחותו.

מחזה : שי להב , בהשתתפות : דני לשמן, אורי אומנותי, דודיה קוזלובסקי, רות רסיוק, מורן רוזן וסיון ששון.

  • יום שלישי- 18.10.2016 בשעה 17:30
  • מתאים לילדים מגילאי 4 ומעלה
  • מחיר כרטיס: 50-75 ש”ח
  • מרכז שטיינברג, רח’ גבעת התחמושת 21, חולון
מתוך אחת ההצגות שתשתתף בפסטיבל. צילום: יוסי צבקר
מתוך אחת ההצגות שתשתתף בפסטיבל. צילום: יוסי צבקר

מחול תיאטרון עפ”י סיפור לכלוכית של שארל פרו בבימויו של גיל צרנוביץ

המופע  מבוסס על סיפורה הידוע של לכלוכית (סינדרלה), אמה החורגת ואחיותיה. לכלוכית, שהייתה נערה טובת לב וחיננית, ראתה את הסנדלר בקצה הכיכר, ניגשה אליו במהירות, והציעה את עזרתה באבירות, והוא- כדי לגמול לה על המעשה, תפר לה נעליים…. הנעליים המיוחדות עשו ניסים ונפלאות. המופע משלב בלט, תיאטרון וקולאז’ ממיטב היצירה המוסיקלית, הקלאסית הלוקחת את הצופה לעולם מלא קסם ודמיון עם מציאות מהעולם היומיומי של חיינו.

כוריאוגרפיה: לימור רוז, עריכה וסיפור: יוסי סידי וגיל צרנוביץ, עריכה מוסיקלית: יוסי סידי, עיצוב תפאורה: טליה אוטולנגי, עיצוב תלבושות: אלה קולסניק, עיצוב תאורה: במבי פרידמן , משתתפים: דורון ישינסקי, עפרה מייטס, מאיה קופצ’יק, אירן חשפר, יוליה צרניק, ילנה קרושקו, אלכסנדר שבצוב , דימה ברחוב.

  • יום חמישי- 20.10.2015 בשעה 17:30
  • מגילאי 3 ומעלה
  • מחיר כרטיס: 50-75₪
  • מרכז שטיינברג, רח’ גבעת התחמושת 21, חולון
נכס דיגיטלי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support