תושבים אכפתיים שחזרו את המצבה שהושחתה בבהי”ס דינור [וידאו+תמונות]

נכס דיגיטלי

הסיפור סביב עבודות הבנייה בשטח ביה”ס דינור ממשיך להסתעף, לאחר מחאת ההורים נגד העסקת פועלים בשטח בית הספר, השבתת הלימודים ואף ניצחון זמני שהושג בבית המשפט שנתן צו הפסקת עבודה מיידית עד לסיום ההליך המשפטי, מגיע מקרה נוסף ודי מזעזע.

במהלך עבודות הבניה בשטח בית הספר, נעקרה ממקומה ואף הושלכה מצבה שהיתה בשטח שהיתה כגל-עד לחללי צה”ל תושבי העיר. אנו נוטים ורוצים להאמין כי הדבר המזעזע נעשה ע”י הפועלים בהיסח הדעת וללא ידיעת הממונים (הדבר בבירור). כמעט כשבוע עמדה זרוקה המצבה בצד החצר (תמונות בהמשך), עד ששני תושבים החליטו לקום ולעשות מעשה.

יוזמה נפלאה ומרגשת של שני תושבי העיר, מיקאל בוזגלו ושוקי בן יוסף שהזדעזעו גם הם, כמו כולנו מהמראות, הגיעו באישון לילה עם הציוד המתאים למקום, והחליטו להקים מחדש את המצבה ואף לחלוק כבוד לנופלים. צפו בוידאו המרגש.

וכך נכתב בעמוד היוטיוב של הסרטון: “אין עתיד בלי עבר, במהלך עבודות הפינוי להכשרת בניית גני הילדים בבית ספר דינור, הוזזה אנדרטה לזכרם של ארבעת הנופלים במלחמות ישראל ובפעולות האיבה. לא מחפש להכפיש אף אחד בכך שלא דאג להגדיל ראש ולכבד את הרגישות של זיכרון הנופלים,ששמעתי על כך שהאנדרטה זרוקה בצד לא יכולתי להשאר אדיש שוקי בן יוסף ואני הגענו למקום ,שהבנו שמדובר באבן של כ חצי טון ושאין מצב להזיזה,הרמתי את עיניי ואמרתי אלוהים חייבים להעמיד את האנדרט.

מייד ראינו ממול בית הספר את שופרסל אקספרס הלכנו לשם וביקשנו מן קלרק שבעזרתו הצלחנו אחרי שעה וחצי להעמיד את האנדרטה. מכובדי מקבלי ההחלטות וראש עיריית חולון מר מוטי ששון במבחן התוצאה הנ”ל כשלתם לא ידעתם כיצד לגשת לנושא כזה רגיש וכאוב אילו פעלתם בשיקול דעת או שהיועצים שלכם היו יודעים לייעץ ו או להגדיל את הראש על מנת למצוא פתרון ולו הזמני על מנת לכבד את האנדרטה ולכבד את זיכרון בנינו הדברים היו נראים אחרת,נגעתם בנקודה רגישה אצלי שנקראת חיילי צה”ל ולכן לא יכולתי שלא לעשות מעשה אני מתבייש במנהיגים של עירי שלא יודעים להזיז עיניינים שלא יודעים להגדיל ראש,ושלא יודעים לחשוב מחוץ לקופסה רק בגלל הזילות שהפגנתם ביחס לטובי בנינו אני בז לצורת ההתנהלות שלכם”.

נכס דיגיטלי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support