ראיון עם אוראל גיספן לרגל צאת הסינגל החדש “שיר המרעה”

נכס דיגיטלי

אוראל גיספן, בן 22 תושב העיר ובנו של יוסי גיספן, התאהב במוסיקה כבר מגיל 3, לפני כשנה עבד כרועה צאן בדרום, מה שהעניק לו השראה לכתוב שיר על התקופה המיוחדת הזו. “שיר המראה” הסינגל החדש שכתב והלחין גיספן בהחלט מביא בשורה מרעננת למוסיקה הישראלית. לקחנו אותו לראיון קצר…

אז קודם כל ספר לנו קצת על עצמך?

היי, אני אוראל גיספן, בן 22 מחולון… מוסיקאי בתחילת דרכי.

 זה הסינגל הראשון שלך?

הסינגל הראשון שלי היה השאנסון “כמעט רומנטי” שזכה לחיבוק חם מתחנות הרדיו בכל הארץ. “שיר המרעה” הוא הסינגל השני שלי בקריירה אך הראשון שאני יצרתי בעצמי.

 איך התחיל הרומן עם המוסיקה?

הרומן עם המוסיקה התחיל מאז שאני זוכר את עצמי שר בגיל שלוש את “אבא שמעון” של ציון גולן, הרומן עבר גם התאהבות מחדש כשהייתי בלהקה צבאית מה שנתן את החותמת לרצון האמיתי להפוך את זה לחלק אינטגרלי מהחיים שלי.

צילום:אוראל גיספן. מתוך דף הפייסבוק
צילום:אוראל גיספן. מתוך דף הפייסבוק

מלבד מוסיקה יש לך עוד עיסוקים?

שיר המרעה מדבר על התקופה שבה עבדתי כרועה צאן לפני שנה. עכשיו אני מתעסק בעיקר במוסיקה ובעבודות זמניות על מנת לממן אותה.

ספר קצת על התקופה כרועה צאן

עבדתי בחוות בודדים בצפון הנגב על יד רהט, הייתי משכים כל בוקר ב-5 ומוציא עדר של 300 כבשים לשטח המרעה הפרוש כמרבד ירוד וזה היה ממש כמו גן עדן.

אילו תגובות אתה מקבל על השיר מהחברים? המשפחה? אבא? תחנות הרדיו?

וואו, באמת שאני עדיין בשוק מהתגובות כי כולן כאחד מפרגנות בטירוף, ואני משתדל להקיף את עצמי באנשים אובייקטיבים כך שזה לא מובן מאליו ואני ממש מעריך את זה שאוהבים את השיר. גם המשפחה מזמזמת כל היום את השיר, האחיינית בת השנתיים רוקדת לצליליו. אבא שימש לי כיועץ מוסיקלי כך ונתן את כל כולו להפקת השיר. תחנות הרדיו ממש מפרגנות ונמסר לי מהרבה תחנות שזה שיר מיוחד ומרענן ואני שמח על כך מאוד מאוד.

מה התכנון להמשך? יש בדרך דיסק? הופעות?

אני כמו בכדורגל עובד מסינגל לסינגל עד שיצטברו לכדי אלבום..כרגע אני עובד על מופע קטן שאני מאמין שיראה אור בחודשים הקרובים.

מה החלום המקצועי הכי גדול שלך בתחום המוסיקה?

מן הסתם כמו רוב האנשים אני רוצה שיאהבו אותי, ז”א את השירים שלי שמשקפים אותי. יש גם רצון להצליח באיטליה ואולי בקרוב נשמע את שיר המרעה באיטלקית!

לסיום יש עוד משהו שהיית רוצה לספר או להגיד לגולשים?

תאהבו אחד את השני זה לא עולה כסף.


 

מילים ולחן: אוראל גיספן.
עיבוד והפקה מוזיקלית: עמית הראל.

האזינו לסינגל החדש והממכר “שיר המרעה”:

נכס דיגיטלי

One thought on “ראיון עם אוראל גיספן לרגל צאת הסינגל החדש “שיר המרעה”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support