מתחם לה פארק החדש בחולון יצא לדרך

נכס דיגיטלי

בשעה טובה ומוצלחת, לאחר שנים של הקמה, נפתח היום מתחם לה פארק החדש בפארק פרס, והוא מציע מגוון מקומות בילוי ופינות חמד לתושבי העיר. המתחם אשר ממוקם בליבו של פארק פרס, בסמוך להיכל הספורט החדש ומוזיאון הילדים מציע מגוון ענק של פעילויות: החל ממסעדות יוקרה, פאסט פוד, אגם מלאכותי עם אפשרות לשכור סירות ולשוט בו, פינות חמד ומקומות ישיבה, גן מוסיקלי,פעילויות לכל המשפחה, ובקרוב גם חנויות אופנה ועוד מגוון בתי עסק.


זה מה הולך להיות במתחם החדש? מגוון רחב של פעילויות ובתי עסק. ראשית כמובן היכל הספורט החדש במקום אשר מארח אירועי ספורט ותרבות על בסיס קבוע וגם מהווה החל מהעונה הקרובה את היכל הבית של הפועל חולון (חולוניה בשבילכם). בנוסף גם מוזיאון הילדים הסמוך למתחם מארח תערוכות ואירועי תרבות במקום.

העסקים הפועלים כיום במקום: מקדונלדס, גלידריית דלי קרים, סילו מדאיטליאנו – מסעדה איטלקית, הסושיה, דומינוס פיצה, מזנון גיא אשר מפשר בין היתר גם לשכור סירות לשיט באגם המלאכותי, עד 4 אנשים בסירה.

בקרוב יפתחו במקום גם הברוני בר, מסעדת שף נוספת, אולם מסיבות ואירועים, קסטרו ועוד. המתחם צפויו להיות פתוח 24\7 גם בסופי שבוע.

פעילויות במתחם לא פארק:

  • ימי ג’ בשעה 20:00 – מזיבת זומבה ספורטיבית עם דקלה דמתי.
  • ימי ד’ בשעה 19:30 – ריקודי עם עם ישראל שיקר.
  • ימי ב’, ד’ הל משעה 7:00 בבוקר – קבוצות הליכה, ריצה, ואימהות עם עגלות.

כל הפעילויות פתוחות לקהל הרחב, הכניסה חופשית ללא תשלום.

בצמוד למתחם כ-2120 מקומות חנייה למבקרים, ללא תשלום.

נכס דיגיטלי

One thought on “מתחם לה פארק החדש בחולון יצא לדרך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support