עיריית חולון תשקיע 11 מיליון ש”ח בשיפוץ מוסדות חינוך

נכס דיגיטלי

במהלך חופשת הקיץ תצבע עיריית חולון מגוון עבודות לשיפור התשתיות במוסדות החינוך בעיר ובדגש על גני הילדים והכיתות, עלות הפרוייקט הכוללת: כ-11 מיליון ש”ח על מנת להשלים את הפערים את הצטברו עם השנים.

העבודות אשר יתבצעו במוסדות החינוך כוללות בין היתר: החלפת מערכות אינסטלציה וחשמל, שיפורי בטיחות, צביעה, החלפת חול ושיפוץ חצרות גני ילדים, שיפוצי פנים וחוץ בבתי ספר ועוד.

בנוסף הצהירה העיריית כי יבוצעו עבודות לשיפור חצרות בכ-50 גני ילדים וכן יושלמו עבודות לפתיחת 20 כיתות חדשות. בין הכיתות החדשות נכללות כמובן כל 3 כיתות א’ חדשות (וזמניות) במתחם המדיקט אשר עוררו לא מעט תהיות עבור הורים לילדים וישנם אף כאלו שיצאו למחאה בנושא, שכן עפ”י דעתם מיקום זה מסכן את ילדיהם, בעיקר בגין חציית הכבישים שיאלצו לעבור התלמידים בדרך הלוך-חזור לבית הספר החדש.

מעון יום ויצמן בחולון. התמונה להמחשה בלבד.
מעון יום ויצמן בחולון. התמונה להמחשה בלבד.

בשנה האחרונה חלה התעוררות משמעותית בקרב תושבים ובפרט הורים לילדים אשר החליטו למחות על מצב הגנים בעיר, וישנם אף כאלו שהחליטו לא לשלוח את ילדיהם כאות מחאה ומתוך דאגה לבריאות ילדיהם. יצאו אף דו”חות של משרד החינוך בנושא, ועל פניו נראה כי העניין מתחיל להשתפר, ונקווה שבשנת הלימודים הקרובה הילדים כבר יגיעו אל מקומות ראויים יותר.

ההפגנה האחרונה שנערכה בנושא, התקיימה ברחבת המדיטק הורים רבים הגיעו עם ילדיהם על מנת להביע מחאה כנגד מנהל החינוך בעיר, הליקויים בגני הילדים ומחירי הקייטנות. יצאנו לראיין באותו יום את התושבים (קליק לצפייה בוידאו) והתמונה אשר התקבלה דאז היתה ממש לא טובה.

תושבים מוחים נגד ההזנחה בגנים. צילום: יואב בן פורת
תושבים מוחים נגד ההזנחה בגנים. צילום: יואב בן פורת

ההצהרות משדרות אופטימיות ונראה כי על פניו עניין הגנים שהוזנח שנים רבות, הולך כרגע למקום טוב יותר. אנו כמובן נמשיך לעקוב אחר הנעשה ולראות כיצד מתקדם הנושא.

בין היתר בנושא, כתב ראש העיר מוטי ששון בעמוד הפייסבוק שלו: “תושבים יקרים, על אף החום הכבד בעיריית חולון משקיעים בימים אלה מאמצים עילאיים בעבודות השיפוצים במוסדות החינוך בעיר, לקראת שנת הלימודים הקרובה. מדובר בעבודות בהיקף נרחב של כ-11 מיליון שקלים, הכוללות בין היתר עבודות שונות לשיפוץ החצר ופנים של כ-50 גני ילדים והשלמת העבודות לפתיחת כ-20 כיתות גן חדשות.

חשוב לציין – כל העבודות מתבצעות בהתאם לתוכנית העבודה העירונית. מטבע הדברים בפרויקטים בהיקף זה ייתכנו תקלות ועיכובים – אך אנו עושים את כל המאמץ לעמוד במשימות הניצבות בפנינו ועוקבים מקרוב אחרי התנהלות השיפוצים בגנים ובבתי הספר”.

 

נכס דיגיטלי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support