אמש בהיכל אשד: 5300 צופים. 81:73 למכבי בסיום

נכס דיגיטלי

לעיני אולם מלא ב- 5300 אוהדים, הציגה קבוצת הפועל חולון משחק לחימה ללא פשרות שהספיק רק להפסד מכובד 81:73 לאלופת המדינה לשעבר, מכבי תל אביב.

ברבע הראשון חולון הייתה טובה יותר בזכות יכולת נפלאה של הרכז הזר כריס רייט. רייט שלא פתח את העונה בגלל פציעה, תרם 7 נקודות במהלך הרבע הזה שהסתיים בסופו של דבר ביתרון של מכבי תל אביב 21:17 שלא שיקף את שהתרחש על המגרש.

הקהל החולוני, אמש מול מכבי. צילום: שי גלבוע
הקהל החולוני, אמש מול מכבי. צילום: שי גלבוע

המשחק הצמוד המשיך גם ברבע השני כשבראיין רנדל במשחק מצויין, שומר את מכבי בתמונה ומהעבר השני היה זה ויל קלייבורן הזר החולוני המצוין שלא נתן למשחק לברוח. למחצית ירדה מכבי ביתרון של נקודה 39:38.

מייק מוסר - צילום שי גלבוע
מייק מוסר – צילום שי גלבוע

עם תחילת המחצית השנייה, מכבי החלה לרוץ ונראה היה ששחקני חולון לא מצליחים לרדוף אחרי המכונה הצהובה. ג’ורדן פארמר התחיל להראות מה הוא יודע ויחד איתו גם סילבן לנדסברג שהציג משחק מצוין. חולון לא מצאה את הטבעת, וכשכבר קלעה ההפרש עמד על למעלה מעשר נקודות. לרבע השלישי ירדה מכבי ביתרון 60:50.

פארמר, רנדל ולנדסברג המשיכו לצלוף מכל מקום אפשרי וההפרש המשיך לטפס. אלעד חסין נראה חסר אונים כשמכבי כבר הגיעה כמעט ל 20 נקודות הפרש. חלק מיושבי היציע החולוני החלו לפלס דרכם אל מחוץ למגרש כשנותרו עוד חמש דקות לסיום המשחק. חלק אחר מהקהל שראה אותם יוצאים מהמגרש, החל לשרוק להם שריקות בוז. דווקא באותה נקודה, החלה חולון להתעורר. ויל קלייבורן, אייזיק רוזפלט ואייל שולמן החלו לקזז ביתרון של מכבי ושתי דקות לסוף הוא עמד רק על חמש נקודות הפרש. אך כאן נגמר לשחקנים בסגול הכוח. אייל שולמן יצא בחמש עבירות ורנדל דאג לסיים את הסיפור, לקחת את הניצחון ולהשאיר את חולון עם המחמאות.

קלעו לחולון: קלייבורן 26, רייט 12, רוזפלט 9, שמריז ושולמן 6 כ”א, מייק מוזר 5, יזרעאלי 4, סמית 3 וספיר 2.

וכך היה נראה האולם אמש:

היסטוריה >>5300 אוהדים,קבוצה אחת.אין מילים.צילום : גיא לומר

Posted by Hapoel Holon on Sunday, November 1, 2015

נכס דיגיטלי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support