היסטוריה בחולון! 4 קבוצות הכדורגל בעיר חתמו על איחוד

נכס דיגיטלי

לאחר מגעים אינסופיים והמון מחלוקות, הגיעו 4 הקבוצות בעיר להסכם היסטורי במסגרתו יאוחדו כל קבוצות הכדורגל בעיר: צפרירים, לזרוס, ומכבי חולון מליגה ב’ ועוצמה חולון מליגה ג’ מחוז ת”א – אל קבוצה את אשר תיקרא “הפועל חולון”.

רבות דובר בעל איחוד הקבוצות בעיר ואל אי ההשקעה בכדורגל, בפורומים שונים הושמעו חילוקי דעות בנושא על אי ההשקעה של העיר בכדורגל העירוני, ומאידך נשמעו קולות כי הכדורכל חסום בגלל עסקנים אשר מונעים את האיחוד. ככל הנראה יועברו תקציבים ענפים לקבוצה החדשה ע”י עיריית חולון על מנת לקדם את הכדורגל בעיר.

הקבוצה החדשה והמאוחדת תשחק בליגה ב’ דרום א’. וברשתות החברתיות כבר ישנן התארגנויות אוהדים של כל הקבוצות ואף אוהדי קבוצת הכדורסל של הפועל חולון להגיע למשחקים ולעודד.

חולון נגד אורתודוקסים יפו. מהיום מכוונים לליגה הבכירה
חולון נגד אורתודוקסים יפו. מהיום מכוונים לליגה הבכירה

אז האם נראה עוד שבתות יפות של כדורגל בעיר? כמובן שכולנו תקוה, בעקבות המהלך יכולות להיות אף השלכות מרחיקות לכת בשנים הקרובות, אולי אפילו תכנון והקמה של אצטדיון חדש בעיר (מרחיק לכת מידי, אבל תרשו לנו לחלום) כפי שנבנה עבור קבוצת הכדורסל של הפועל חולון אשר מייצגת את את העיר בליגה הבכירה ואף קטפה את האליפות וגביע המדינה.

גם בענף הכדורגל כיכבה העיר בעבר בליגה הבכירה, לאוהדי הכדורגל הותיקים אין צורך להכביר במילים, בשלב זה ניתן לכם להתרפק על רגעים נוסטלגיים מעונת 1993\94, צפרירים חולון מנצחת את מכבי ת”א 3:2 במסגרת ליגת העל בכדורגל 🙂

ממש עד הרגע האחרון היו לא מעט חילוקי דעות, אחד העיקריים שבהם הינו התנגדותה של לזרוס לוותר על השם אשר מלווה אותה כבר 50 שנה, וכן התקציב אשר הציעה העירייה על סך 250,000 ש”ח בלבד. ביום ראשון (3.6.16) אף נערכה פגישת חרום בנושא אשר בה נכחו ראשי הקבוצות יחד עם סגן ראש העיר יוסי זיידה ומחזיק תיק הספורט בעירייה קובי זיתוני. בסופו של דבר הצליחו ראשי הקבוצות להתגבר על המחלוקות ויצאו לדרך משותפת, חדשה ואפוטימית 🙂

צבעי הקבוצה החדשה יהיו כמו קבוצת הכדורסל – צהוב וסגול עם סמל הנמר. נאחל המון בהצלחה ושנראה עוד המון שבתות יפות של כדורגל בעיר!

נכס דיגיטלי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support