שיירה של מאה רוכבי הארלי דייווידסון תצא מחולון כמחווה לנשיא טרמאפ

נכס דיגיטלי

לכבוד ביקורו של נשיא ארה”ב דונאלד טראמפ, הארליסט מושבע בעצמו, הרימו את הכפפה במועדון ההארלי בחולון (המלאכה 6) וארגנו שיירה של למעל ממאה אופנוענים שייצאו מקושטים בדגלי ישראל אל עבר שגרירות ארה”ב בת”א, למפגן מחווה בנשיא. טראפ עצמו, כפי שתוכלו לראות בוידאו שבסוף הכתבה אמר “bikers were with me all the way” כאשר מפגן הארליסטים דומה התקיים מחוץ לבית הלבן.

לכבוד המאורע והחבר החשוב שמגיע, ביום הביקור, מחר, יום שני – 22.5.17 מאות מרוכבי הארלי דיווידסון יתכנסו יחד למסע מחווה ענק וצבעוני בו יקושטו מאות אופנועי הארלי דיווידסון בדגלי ישראל, ארה”ב והארלי. גם הרוכבים יתלבשו כמיטב המסורת מה שמבטיח מסע צבעוני כמו שרואים רק באמריקה הגדולה. רכבי טנדר גדולים גדולים ילוו את הרוכבים, עליהם יודבקו  תמונות ענק של הנשיא טראמפ יחד עם דגלי ארה”ב. להשלמת האווירה תושמע מוזיקה אמריקאית אמיתית ומשובחת.

שיירה של מאה רוכבי הארלי דייווידסון תצא מחולון כמחווה לנשיא טראפ
שיירה של מאה רוכבי הארלי דייווידסון תצא מחולון כמחווה לנשיא טראפ. צילום: יח”צ

בשעה 12:00 תצא השיירה מסוכנות הארלי שבחולון לרכיבה של כשעה במסלול שיעבור בתל אביב ויגיע עד לשגרירות האמריקאית. בשעה 13:00 בדיוק תעצור השיירה בחזית הבניין להדגשת העוצמה ולאות של אחווה עם ידידנו מאמריקה. אנשי השגרירות כבר מכינים עצמם לאירוע ומתכוונים להעביר את מסר האחווה של ההארליסטים הישראלים להארליסט מספר 1. תנועת השיירה מאושרת ותלווה ע”י משטרת התנועה.

הנה גם וידאו קטן, טראמפ נפגש עם אופנוענים בוושינגטון.

ניסים בנימין, מנכ”ל אלבר מוטו, ייבואנית הארלי דיווידסון ודיאלים בישראל “עבור ההארליסטים בישראל, טראמפ, המחזיק באופנוע כבוד מזהב של הארלי דווידסון, הוא קודם הארליסט מס’ 1 ורק אח”כ נשיא ארה”ב. סוכנות הארלי תערוך לכבודו מסע כבוד כמו שרק הוא ראוי לו. זהו יום יום חג עבורנו”.

נכס דיגיטלי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support