צפו בישיבת מועצת העיר חולון מתאריך 2 באפריל 2017

נכס דיגיטלי

ישיבת מועצת העיר האחרונה שהתקיימה אמש כאשר במקביל גם משחק אמוציונלי של הפועל חולון מול הפועל ת”א, לא מעט חברי מועצה סנכרנו בין השניים, והופיעו במחצית הראשונה כדי לעודד את חולוניה, כאשר במחצית השניה נאלנו לעזוב לטובת מועצת העיר ולהציף בעיות. (חולון אגב הפסידה ממש בשניות האחרונות לאחר תוספת זמן בתוצאה 100:102).

הישיבה היתה אמוציונלית וסוערת. בעיקר בדיון על כרטיס התושב החולוני בו נתנו חברי המועצה מטעם “צעירים חולון” את דעתם כל כרטיס התושב החולוני אשר יצא לפועל ב-1.1.2017. לטענתם מהווה הכרטיס כלי יח”צ ותו לא אשר מפספס את מהותו. מצד השני טענו שעדיין לא ניתנו 100 ימי החסד לכרטיס החדש וחזונו עדיין מרחיק לכת לטובת תושבי העיר.

דבר נוסף אשר הסעיר את הרוחות, הינו בגין מעמדה הפורמלי\משפטי נכון להיום, של המנכ”לית הפורשת – חנה הרצמן. לדבריה של היועצת המשפטית לעירייה – יונת דיין – כל סמכויות המנכ”ל נתונות כיום בידי יוסי סילמן – מנכ”ל העירייה הנכנס.

צפו בישיבת מועצת העיר חולון באורך מלא בוידאו:

נכס דיגיטלי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support