ביקש לדעת על אופן בחירת השמאים – והורחק מישיבת המועצה

נכס דיגיטלי

ישיבות מועצת העיר בזמן האחרון לא מספסיקות לספק דרמות, לאחר שבמועצת העיר ה-28 נאסרה כניסת תושבים לאולם, בתחילת השבוע נערכה ישיבת מועצה נוספת, במהלכה התפתח דיון בית חברי סיעת “צעירים חולון” מורן ישראל ואיתי זילבר, בין היתר בקשר למכירת קרקע ברחוב גולומב 54, בסמוך למכון הטכנולוגי. על הקרקע יושב כעת בניין נטוש וכן גינה ציבורית וגינת כושר.

במהלך חילופי הדברים הצהיר ראש העיר כי השטח ישמש לרווחת תושבי חולון. שאלה נוספת ששאל זילבר  היתה בנוגע לאופן בחירת השמאים איתם עובדת החברה הכלכלית חולון. כפי שמיד תוכלו לראות בסרטון, משם והלאה התחיל השיח להתדרדר עד להרחקתו של ישראל מהישיבה. מוצדק או לא? צפו החליטו.

מצעירים חולון נמסר לנו כך: “במהלך הישיבה ביקשנו הבהרות הנוגעות למכירת קרקע שבבעלות העירייה. ביקשנו לדעת האם ניתן שלא למכור את הקרקע בעבור כסף, אלא להשתמש בה לצורכי דיור שייועד לצעירי העיר. לצערנו, ראש העיר בחר שלא לקבל את ההצעה ודבק בהחלטה למכור את הקרקע. בהמשך הדיון באותו נושא ביקשנו לדעת כיצד נבחרו השמאים שעובדים עם החברה הכלכלית (שבבעלות העירייה), אך לצערנו ראש העיר לא השיב על השאלה וטען שישנה רשימה של שמאים, אך מבלי להסביר כיצד נבחרו.

אנחנו מאמינים במינהל תקין, ולכן מצפים לקבל מראש העיר תשובות לכל שאלותינו. לצערנו, בישיבה האחרונה, הוא החליט שלא לענות אלא לסתום פיות ולהרחיק את מורן מהישיבה. כפי שניתן לראות בהקלטת הישיבה, על אף ההרחקה מורן חזר לישיבה תוך מספר דקות על מנת להמשיך בעבודתנו במועצה.”

מעיריית חולון לא התקבלה תגובה עד למועד הפרסום.

השטח בגולומב 54. צילום: google maps
השטח בגולומב 54. צילום: google maps
נכס דיגיטלי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support