גובר הביקוש לדירות יוקרה בשדרת המגדלים באיזור ח-501

נכס דיגיטלי

קבוצת מזרחי הבונה באיזור ח-501 מדווחת כי 97% מהדירות בפרוייקט “מזרחי פרפקט” נמכרו – נותרו 2 דירות אחרונות, בפרוייקט “סיטי טאוואר” נמכרו 68% מכלל הדירות.

ביקוש לדירות יוקרה הוא לא דבר ששמור לתל אביב בלבד. קבוצת ‘מזרחי’, הבונה במתחם ח’-501 בחולון את פרויקט ‘מזרחי פרפקט’, מדווחת השבוע כי מכרה 97% מכלל 66 הדירות שבפרויקט. רוב הדירות שנמכרו הן בנות חמישה חדרים, במחירים הנעים בין 2.1 ל-2.5 מיליון שקלים, ולופטים יוקרתיים שנמכרו במחירים של 3-5 מיליון שקלים.

פרוייקט “מזרחי פרפקט” הוא בניין בן 20 קומות ובו 66 יחידות דיור, בהן דירות גן, פנטהאוזים, מיני-פנטהאוזים ולופטים מרווחים – כולם בעלי מרפסות וחלונות ענק, ומפרט מיוחד. מהקומה ה-11 ומעלה ניתן לראות את הים ונשקף נופה של כל העיר חולון. האדריכל הבינלאומי פיליפ גינזבורג נבחר לתכנן את הפרויקט, ועבור הקרקע שילמה קבוצת ‘מזרחי’ 42.5 מיליון שקלים. עלות הפרויקט כולו מסתכמת
ב-132 מיליון שקלים.

הדמיית פרוייקט סיטי טאואר חולון. צילום יח"צ
הדמיית פרוייקט סיטי טאואר חולון. צילום יח”צ

בחברה מציינים כי בפרוייקט נותרו רק 2 יחידות אחרונות למכירה: דירה בת חמישה חדרים במחירים החל מ-2.45 מיליון שקלים, ודופלקס יוקרתי בקומות 19-20, הגבוהות ביותר בפרויקט, המוצע למכירה במחיר של החל מ-4.4 מיליון שקלים.

בשל הביקוש הרב לדירות באזור, החלה החברה בבניית פרוייקט נוסף – “סיטי טאוואר”, שיהיה המגדל הגבוה ביותר בחולון ויכיל 100 יחידות-דיור ואשר גם בו כבר נמכרו 68% מהדירות.

ממש בימים אלו החלה הבנייה של פרויקט הסנטוריון שהוא המגרש האחרון במתחם ח’-501 נחשב למבוקש במיוחד, עקב קרבתו למרכזי התרבות החשובים בעיר, למוזיאון העיצוב, למוזיאון רון ארד, ל’מדיטק’, לקניון חולון ולבניין העירייה החדש. הוא מושך אליו משפרי-דיור, זוגות צעירים והורים לילדים, וכן תושבי חוץ. בשכונה יקומו גם מבני ציבור – בהם אפילו בית מלון – והמע”ר החדש של חולון.

בנוסף, חשוב לציין שהמעצב הצרפתי הנודע ז’אן פול גוטייה עיצב את השדרה הראשית במתחם.

רוני מזרחי, מנכ”ל קבוצת ‘מזרחי’: “חולון היא עיר העתיד בגוש דן, הרמה הגבוהה של האוכלוסייה, התשתיות המצוינות והמוסדות ההולכים ומתפתחים, מסמנים שחולון בדרך הנכונה להיות עיר מובילה בישראל”.

נכס דיגיטלי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support