מחזור 20: הפועל חולון מנצחת את הפועל אילת 87:80 [וידאו]

נכס דיגיטלי

הפועל חולון מצליחה להשיג ניצחון חוץ ראשון העונה מול הפועל אילת במסגרת המחזרו העשרים של ליגת העל בכדורסל,  לעיני 150 אוהדים אשר צבעו את אילת בסגול השיגה הקבוצה את הניצחון החשוב הזה.

המחצית הראשונה נפתחה מקרטעת אל מול פתיחה סוערת של אילת שקבעה 26:17 בסיום הרבע הראשון. גם ברבע השני חולוניה עדיין לא התאפסה על עצמה אך הצליחה לצמק במקצת את הפער ל- 31:39, בשלב זה אילת עדיין מובילה.

המחצית השניה זה כבר סיפור אחר לחלוטין, המאמן דן שמיר לקח החלטה אסטרטגית מצוניית שכנראה בלבלה את הגנת אילת לחלוטין, להתחיל לשחק אל תוך אזור הצבע במקום זריקות מבחוץ. חולון מתחילה בספרינט אדיר והכל כמובן בגיבוי הקהל החולוני הנהדר שהפך את הרגשת השחקנים ממש למשחק בית, אבל מהקלאסיים – באולם הפחים הישן והטוב, מה שגרם לקבוצה להאיץ בקצב מטורף. בסיום הרבע השלישי 58:61, חולון מצמצמת את הפער כמעט לחלוטין.

הרבע הרביעי כבר היה הצגה, השחקנים עלו עם אש בעיניים, הקהל החולוני בטירוף (ראו וידאו בסוף הסיקור) שוב מוכיח כי הוא הקהל הטוב ביותר בארץ. קלייבורן, רוזפלט ויזראלי לא מפסיקים להפציץ, לחולוניה עוקפת את אילת בסיבוב עם תוצאה של 80:87 בסיום המשחק, ורושמת ניצחון חוץ ראשון העונה.

קלעו לחולון:

  • קלייבורן 32
  • רוזפלט 23
  • יזרעאלי 11
  • שולמן 6
  • ראדנוביץ’ 5
  • בראדלי 5
  • הרוש 4
  • אריאל 1

ופסקה לסיום: אחד הדברים הבולטים במשחק היה כמובן הקהל החולוני הנהדר שהגיע בהמוניו לאילת, קבוצת הפייסבוק של האוהדים התמלאה בתמונות, דגלים על חדרי המלון, צעיפים בשדה התעופה באילת, ואפילו הגדיל לעשות אוהד שומר שבת שהלך ברגל על מנת להספיק את הטיסה של 18:30 (רבע שעה לאחר צאת השבת) ולהיות במשחק, מסירות כזו וודאי שמובילה את הקבוצה לניצחון.

ושוב הקהל מוכיח כי הוא השחקן השישי על המגרש, ועם כאלו אנרגיות שהביא עימו הקהל אמש באילת יש רק אופציה אחת – לנצח!

150 סגולים עשו את דרכם לאילת החל מיום חמישי האחרון.150 אוהדים שליוו את הקבוצה לקצה הדרומי של המפה.150 אוהדים שהרעידו את אילת.150 סגולים שמביאים גאווה עצומה למועדון.150 חולונים ששוברים שיאים!150.מנהלת ליגת העל בכדורסלערוץ הספורטONE.co.ilאיגוד הכדורסל בישראלפורום חולון – עכשיו גם בפייסבוקחולון באינטרנט – Hcity.co.ilחולון טיים – Holon TimeUltras World

Posted by Hapoel Holon on Saturday, February 20, 2016

נכס דיגיטלי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support