הפועל חולון חנכה את האולם החדש עם ניצחון 94:93 על בני הרצליה

נכס דיגיטלי

משחק ליגה ראשון עם אווירה מחשמלת באולם החדש, הפועל חולון מנצחת בהארכה את בני הרצליה ממש על חודה של נקודה.

הרצליה פתחה פער קטן בדקות הראשונות אך מהר מאוד צומצם ע”י חולוניה. חולון אף עלתה ליתרון וסיימה את הרבע הראשון בתוצאה: 17:24.

בתחילת הרבע השני הפועל חולון ממשיכה עם המומנטום ועולה ל- 28:20 כבר בדקות הראשונות של הרבע, במקביל הגנה של החולונים לא איפשרה להרצליה לחזור למשחק בשלב זה, עד הדקות האחרונות של הרבע בהם עלה תום מעיין מהספסל. הרבע החל לקבל תפנית והרצליה החלה להיות דומיננטית. בסוף הרבע השני 40:41 להרצליה.

רבע שלישי צמוד בין הקבוצות בסופו חולון נתנה פוש ועלתה ליתרון יפה באותו רבע שהסתיים ב: 66:60 לחולון.

רבע אחרון מלא אקשן, התעוררות חזקה מצד שני הקבוצות, חולון שלחה המון את הרצליה לעונשין, ממש בשניות האחרונות 80:82 מסל של קלייבורן, ולאחריו עונשין של אלון ספיר שהעמיד את התוצאה על 82:82. שניות לסיום מורן רוט החטיא שלשה. והמשחק הצמוד נגרר להארכה.

בהארכה הקבוצות ירקו דם, הן בהגנה והן בהתקפה, המון עבירות של הקבוצות אחת על השניה, זריקות עונשין רבות משני הצדדים. בסופו של דבר נקודה אחת יתרון לחולוניה הכריעה את התוצאה עם 94:93 לחולון בתוספת הזמן. יאללה יא חולון!

וכך זה נראה מהיציע:

צפייה נעימה.וואו! צילום : גיא לומר, האחד והיחיד!Posted by Hapoel Holon on Monday, October 12, 2015

נכס דיגיטלי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support