מנכ”ל הפועל חולון רועי דבורה התפטר מתפקידו

נכס דיגיטלי

רק לפני כשבועיים הסתיימה לה העונה וחולוניה שלנו נשארה בליגה. לאחר משחק ניצחון מדהים על נס ציונה ולאחריו משחק הפינאלה מול מכבי ת”א. כבר באותו המשחק בהיכל הספורט בעיר ניכרת היתה האווירה המתוחה בין הנפשות הפועלות לבין המאמן המקצועי מיקי דורסמן, דבר אשר הגיע לשיאו בסיומו של המשחק מול מכבי (וסיום העונה בעצם), מיקי דורסן עלה להגיד מספר דברים וספג שריקות וקריאות מיציע B, אשר כמעט ולא אפשר לו לסיים את דביריו.

ככל הנראה על רקע מתיחות זו הגיעה אמש (ה’) הצהרתו של מנכ”ל הקבוצה רועי דבורה אשר התפטר מתפקידו בקבוצה. “הסיטואציה הנוכחית שנוצרה במועדון, לא הותירה בידיי ברירה” כתב דבורה, וככל הנראה מדובר בכוונה “לחילופי המשמרות” בין דורסמן לבין שלמה אייזיק – אחד מבעלי המועדון, דבר שלא הבשיל לכדי מציאות.

הפרפל בארדרס מעודדים ביציע בי
הפרפל בארדרס מעודדים ביציע בי

וכך כתב דבורה בעמוד הפייסבוק שלו: “אחרי 3 שנים במועדון החלטתי לסיים את תפקידי. נשמע מוזר ולא הגיוני לעזוב בית, מקום שנתתי את הנשמה בשבילו בכל רגע נתון.

היום בדיעבד, אני חושב שקבוצת כדורסל מונה יותר מ-12 שחקנים שרשומים בטופס. יש הרבה שחקני נשמה ש”יורקים דם” על המקלדת, “משתטחים” על כל ניירת ונותנים כל טיפת זיעה מאחורי הקלעים כדי שהמועדון יצליח. כזה אני. אני אקח איתי לדרך, הרבה רגעים מרגשים ושמחים, אך גם כאלה שהיו קשים ועצובים. שמחתי להכיר אנשים מדהימים שהפכו לחלק בלתי נפרד ממני וממשפחתי.

צר לי שהסיטואציה הנוכחית שנוצרה במועדון, לא הותירה בידיי ברירה והביאה אותי להחלטה שבחיים לא חשבתי שאקבל.

אני רוצה להודות לשחקנים, לאנשי הצוות, לקהל ולכל מי שעבדתי איתו ב-3 השנים האחרונות. תודה !!
זו הייתה חוויה שלא אשכח. מי יודע? אולי דרכינו עוד יפגשו בעתיד.”

נכס דיגיטלי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support