גורמי מחאה מנסים לטרפד את מועמדותו של עו”ד תומר בכר לראשות מחוז ת”א בלשכת עורכי הדין

נכס דיגיטלי

גורמי מחאה מארגון המחאה הקיצוני “קריים מיניסטר” מפיצים כעת בכל מחוז ת”א (שכולל גם את חולון), הודעות בהן כביכול לא קיים מועמד בשם תומר בכר, ומנסים לטרפד את מועמדותו לראשות מחוז ת”א רק בשל שם המשפחה “בכר” שחופף למועמד עמית בכר לראשות לשכת עורכי הדין (אין קשר בין השניים).

דיווחים שהגיעו למערכת ואף התכתבויות ווטסאפ מעידים על כך שאנשים מנסים בדרך לא דרך, דרך לא הוגנת , לטרפד את מועמדותו של תומר בכר, המועמד המוביל כעת עפ”י סקרי עומק פנימיים לראשות מחוז ת”א, על פני עו”ד ליאור שפירא – המועמד של עמית בכר לראשות מחוז ת”א. השניים נמצאים בקרב צמוד. אך נראה כי צד אחד מנסה לשחק משחק לא הוגן.

הבחירות ללשכת עורכי הדין מקבלת פרספקטיבה רחבה יותר בימים אלו כאשר הלשכה מהווה גם חלק מהועדה לבחירת שופטים בצל הרפורמה המשפטית המקודמת בימים אלו ע”י הכנסת, אל מול גורמי מחאה אשר לא בוחלים באמצעים. ניתן להסיק מכך על אופן ההדברות של הצדדים במפה הפוליטית. אלו שמנסים לדבר ואלו שמנסים לכפות. הבחירה היא כמובן תמיד היתה ותמיד תהיה שלכם 🙂 רק להתעלם מרעשי רקע.

גורמי מחאה מפיצים פייק ניוז. צילומסך מתוך התכתבות שהגיעה למערכת.
גורמי מחאה מפיצים פייק ניוז. צילומסך מתוך התכתבות שהגיעה למערכת.
נכס דיגיטלי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support