הורים לתלמידים מביה”ס דביר שוקלים להשבית את הלימודים כבר בתחילת השנה

נכס דיגיטלי

תושב העיר שלומי תמם ואב לתלמידים מבית הספר דביר בחולון, כותב בעמוד הפייסבוק שלו על המצב בבית הספר ולמה מתכוונים לשבות כבר בתחילת שנת הלימודים הקרובה.

“בית ספר דביר בחולון זוכה פרס משרד החינוך לשנה”ל תשע”ה.

לכאורה הכל ורוד אך בפועל המצוקה נוראית .בבית הספר לומדים כ-800 תלמידים אך בית הספר מותאם ל-18 כיתות בפועל יש 28 כיתות עם צפי ל-30.

על מנת לתת מענה למחסור בכיתות נסגרו חללים בבית הספר והוסבו לכיתות קטנות ולא תקניות, הוספו בחצר מבנים יבילים והלימוד הפרטני נעשה במסדרונות. השירותים לא מתאימים לכמות הילדים ועל המרחבים המוגנים אין מה לדבר.

הובטח בינוי ואף הועבר כסף ממשרד החינוך אך משום מה הכל תקוע בעיריית חולון. פנינו לשר החינוך וביקשנו פגישה וסיוע אך שם עסוקים בנושאים ברומו של עולם ולא מעניין אותם מה קורה בחולון והופנינו לעירייה.

גם עיריית חולון לא ממהרת להזיז דברים. לכן אני מודיע שבבית ספר דביר בחולון שנת הלימודים לא תיפתח.800 תלמידים יישבו בבית עד שלמישהו יהיה אכפת. עד שלא נראה עבודות בשטח לא נאפשר לימודים. ילדינו לא ילמדו בתת תנאים.”

איגרת אשר נשלחה להורי התלמידים בבית הספר דביר
איגרת אשר נשלחה להורי התלמידים בבית הספר דביר
נכס דיגיטלי

One thought on “הורים לתלמידים מביה”ס דביר שוקלים להשבית את הלימודים כבר בתחילת השנה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support