צפו – חולוניה עושה היסטוריה ומנצחת את מכבי ת”א 79:80 בחוץ

נכס דיגיטלי

רבותי, היסטוריה! זו הפעם הראשונה שהפועל חולון מנצחת במשחק ליגה סדיר את מכבי ת”א ביד אליהו! אמש התרחש הפלא לעיני מאות חולונים שהפכו באווירה את המשחק ל(כמעט) משחק בית. דן שמיר מחזק את מעמדו כאחד המאמנים הטובים ביותר שידע המועדון ומוביל את חולוניה לינצחון היסטורי.

עונת הכדורסל נעשית טובה יותק מרגע לרגע עבור הפועל חולון, שנמצאת כרגע במקום הראשון בטבלה יחד עם מכבי ת”א (קיים הפרש סלים בלבד), זו הפעם ה-55 שחולוניה מגיעה אל היכל הספורט ביד אליהו במסגרת הליגה הסדירה… והפעם הראשונה שהיא מנצחת בו את מכבי ת”א. וזאת גם ללא גוני יזרעאלי המושעה, ודגן יבזורי הפצוע.

הרבע הראשון היה מאוד שקול, 2 הקבוצות הציגו יכולת מרשימה מאוד, אבל היה משהו ניכר בחולוניה… אולי משהו תודעתי, חולוניה פשוט עלתה רמה ונתנה תצוגה וקרב של קבוצת יורוליג לכל דבר ועניין. בסיום הרבע הראשון מכבי ת”א יורדת עם יתרון 2 נק’ בלבד.

חולוניה נותנת הצגה אמש ביד אליהו. צילום: יוסי כהן
חולוניה נותנת הצגה אמש ביד אליהו. צילום: יוסי כהן

הרבע השני (ובעצם המחצית כולה) היתה הצגה מעולה בניצוחו של ג’יימס בל שהפגין יכולות מדהימות והימם את היריבה בצהוב, בסיום המחצית חולוניה פותחת פער ניכר: 43:36 מול מכב”י ת”א בחוץ.

למחצית השניה חולוניה עולה “חמה”, נותנת הצגה על הפרקט מול היריבה בצהוב, ומגדילה את הפער. בסיום הרבע השלישי: 51:63 לחולוניה!

מכבי נלחמת “ומחממת מנועים” לקראת הרבע הרביעי, ומצליחה לצמק את הפער כמעט לחלוטין, מותחן על הפרקט ביד אליהו ממש עד השניות האחרונות, ולמכבי ת”א אפילו ניתנה הזדמנות קטנה לנצח בזריקה עם הבאזר של ויקטור ראד והחטאה. הבאזזר נשמע… והקהל הסגול רועם – חולוניה מנצחת 79:80 את מכבי ת”א, בפעם הראשונה ביד אליהו. צפו בסיקור המשחק בוידאו.

קלעו להפועל חולון:

  • ג’יימס בל: 28 נק’.
  • דריון אטקינס: 17 נק’. (10 ריבאונדים).
  • שלומי הרוש: 13 נק’.
  • טו הולוואי: 13 נק’.
  • יונתן מור: 3 נק’.
  • אלכס צ’וברביץ’: 3 נק’.
  • טוני יאנגר: 2 נק’.
  • ג’ורדן טיילור: 1 נק’.
נכס דיגיטלי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support