כל מה שרציתם לדעת על אליפות אירופה שתיפתח בשבוע הבא בחולון

נכס דיגיטלי

בשעה טובה יוצאת לדרך אליפות אירופה בהתעמלות אמנותית, שתתארח לראשונה בהיכל הטוטו החדש בעיר.

אליפות אירופה ה-32 בהתעמלות אמנותית תיפתח ביום שישי הבא, ה-17.6 בהיכל הטוטו חולון. בתחרות, אשר תימשך 3 ימים, עבור הפקת התחרות הושקעו כ-8 מיליון ש”ח. אחוזי מכירת הכרטיסים עומדים כיום על כ- 88%, והצפי הינו ל-Sold out.

אליפות אירופה בהתעמלות אמנותית תתקיים, לראשונה, במדינת ישראל. לאליפות צפויות להגיע טובות המתעמלות מ-37 מדינות מרחבי אירופה, לרבות המתעמלת המדורגת מספר 1 בעולם, יאנה קודרבצבה וסגניתה מרגריטה ממון, שתיהן מייצגות את רוסיה. האליפות מהווה את אחד מאירועי הספורט הבינלאומיים הגדולים והיוקרתיים שהתקיימו בארץ.

נבחרת ההתעמלות האמנותית מהווה מזה שנים ארוכות את הנבחרת הייצוגית הבכירה של הספורט הישראלי. הנבחרת עטורת הישגים בינלאומיים, מדליות וזכיות בתחרויות רבות ברחבי העולם.

נבחרת ישראל בהתעמלות אמנותית. צילום: עמית שיסל
נבחרת ישראל בהתעמלות אמנותית. צילום: עמית שיסל

בנוסף למתעמלות הקבוצתיות ייקחו חלק באליפות שתי המתעמלות האישיות הבכירות: נטע ריבקין, אשר תעשה היסטוריה השנה ותתחרה במשחקים האולימפיים זו הפעם השלישית ברציפות, וטורי פילנובסקי, אשר נמצאת בצמרת המתעמלות באירופה.

עבור המתעמלות, אליפות אירופה הינה ההכנה האחרונה לקראת המשחקים האולימפיים, אשר יתקיימו בריו דה ז’ניירו באוגוסט 2016.

מוטי ששון, ראש עיריית חולון: “חולון ותושביה שמחים על הבעת האמון שנתנו בנו מדינות אירופה, כאות הוקרה על טיפוח ענף ההתעמלות האמנותית בעיר ועל הצמחת מתעמלות העתיד. היכל טוטו חולון, בו תיערך התחרות היוקרתית, מציע את הסטנדרטים הגבוהים ביותר שיש, והאולם יעניק חוויה ספורטיבית אדירה, מודרנית ובינלאומית, לבאים בשעריו”.

אופיר פינס, יו”ר איגוד ההתעמלות: “אליפות אירופה היא מבחן מאוד חשוב לספורט הישראלי בשני מישורים מרכזיים. הראשון הוא לעמוד בסטנדרטים העולמיים הגבוהים ביותר, והאתגר השני הוא האתגר הספורטיבי, זהו המבחן האחרון לפני אולימפיאדת ריו, והיעד שלנו הוא להסתער על כל המדליות”.

אירה ויגדורצ’יק, מאמנת ראשית של נבחרת ישראל: “אני מגשימה חלום מקצועי, בשבילי זה מרגש יותר מאולימפיאדה. נעבוד קשה ונתפלל שנביא הישגים טובים. אנחנו פותחים את האליפות וזה מעצים את ההתרגשות”.

נכס דיגיטלי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support