מה עושים בחנוכה התשע”ז (2016) בחולון? כל האטרקציות

נכס דיגיטלי

אז חג האורים הגיע, ובעיר יש לא מעט דברים לעות עם המשפחה והילדים. קיבצנו עבורכם את מגוון האטקרציות בעיר בחנוכה…

הצגות, פעילויות ומופעים

מוזיאון הילדים בחולון יתאים את הפעילות בתערוכה ‘סיפורים שמספר לי הרחוב’, כמו גם את הסיורים בתערוכות המודרכות ‘הזמנה לשקט’, ‘דיאלוג עם הזמן’ ו’דיאלוג בחשיכה’ – לחג החנוכה. זאת בנוסף למסלולי הילדים המודרכים שיתקיימו כרגיל לפי קבוצות גיל. התערוכה האינטראקטיבית ‘סיפורים שמספר לי הרחוב’ במרכז ‘בגובה העיניים’ תותאם לרוח החג. התערוכה עוסקת באמנות המתרחשת במרחב הציבורי האורבני ובמסגרתה הילדים חוקרים, חווים ומגלים ביטויים של אמנות ייחודית זו ובוחנים את הקשר בין הסביבה הנתונה לאמנות הנוצרת בה ואת התנאים לקיומה. הפעילות בתערוכה תכלול משחק תו השעה בנושא שירי חנוכה, הילדים יוזמנו לצייר על מדרכות, להתנסות בגרפיטי ועוד – והכל ברוח סממני החג. בנוסף יקבלו הילדים בסוף הסיור ערכת יצירת סביבון.

בפעילות בתערוכה ‘הזמנה לשקט’ – מסע תקשורתי בהנחיית מדריכים חירשים – ילמדו המבקרים מילים ברוח החג בשפת הסימנים. במסגרת הבילוי המשפחתי בתערוכה “דיאלוג עם הזמן” בהנחיית מדריכים בגילאי 70 ומעלה – יוזמנו המבקרים להשתתף במשחק טריוויה משפחתי המותאם לחג החנוכה.גם הסיור בתערוכה ‘דיאלוג בחשיכה’ – המתקיים בחושך מוחלט בהנחיית מדריכים עיוורים – יותאם לחג, כך שסביבונים יהיו מפוזרים במתחם החשוך וחבר הקבוצה שיאסוף הכי הרבה סביבונים יקבל סופגניה תמורת הסביבונים בבר בחשוך.

כל הפעילויות במוזיאון מותאמות לקבוצות גיל. מחירים: 50 – 65 שקלים. כל אדם חייב בכרטיס.

חנוכה במוזיאון הילדים חולון. צילום טלי אלימלך
חנוכה במוזיאון הילדים חולון. צילום טלי אלימלך

הצגות במדיטק חולון בחנוכה

אריה הספריה – ההצגה היא זוכת פרס הכוריאוגרפיה וציון לשבח על משחק ותלבושות לשנת 2015 זהו מחזה מוסיקלי מאת אלי ביז’אווי על פי ספרה של סופרת הילדים המפורסמת מישל קנודסן המוסיקה של רן בגנו.
בספריה ישנם ספרים. וגם כללים מאוד ברורים: אסור לצעוק. אסור לרוץ. אסור גם ‘אוכל ושתיה’. אך מה קורה כשיום אחד נכנס אריה לספריה? הוא לא שואג או משתולל, ובניגוד לציפיות הוא מצטרף לשעת סיפור ומאבק כונניות…לא לכולם זה מסתדר, זה הרי לא ‘לפי הספר’  אריה? בספריה? – זה לגמרי לא בסדר!)עוד יתגלה שעל כללים חשוב לשמור, אבל לא רק: חשוב מאוד גם, פה ושם, לנער מהם אבק.  (שני 26.12.16 בשעה 10:30, מחיר: 75 ₪. לגילאי 4 ומעלה).

בן המלך והעני – על פי ספרו הקלאסי של מרק טווין שביימה ועיבדה צביה הוברמן.  ההצגה מספרת על טום ואדוארד- שני ילדים הגדלים במקומות שונים שיום אחד הם נפגשים במקרה, ומגלים כי הם דומים באופן מפתיע זה לזה.  הם מחליטים להחליף ביניהם בגדים וגם תפקידים. אף אחד מהם לא מעלה בדעתו מה מצפה לו. מכאן מתחילה שרשרת אירועים שחלקם משעשעים וחלקם מרגשים. (לגילאי 5 – 9, שלישי 27.12.16 בשעה 10:30, מחיר: 75 ₪).

ילדי בית העץ  על־פי ספרו של רן כהן אהרונוב למחזה של נועה לזר-קינן ובבימויו של נועם שמואל. המחזה משלב לחנים של יאיא כהן אהרונוב. ההצגה מספרת על אבא של ערן שבנה את בית העץ עוד כשהיה בגן חובה ומאז זה הבית שלו ושל חבריו. מעבר לגבעה הולכת ונבנית השכונה החדשה, ובקרוב יסללו אליה כביש. לשם כך עומדים לכרות את חורשת האלונים ואיתה גם את עץ האלון של ילדי בית העץ. החבורה נאבקת על הצלת החורשה ובית העץ! (לגילאי 8 ומעלה, רביעי 28.12.16 בשעה 10:30, 12:30, מחיר: 75 ₪).

חתול תעלול  על פי ספרו של ד”ר סוס, מחזה שהופק במקור על ידי התיאטרון הלאומי הבריטי בעיבוד ובימוי מקורי של  קטי מיטשל. (ההפקה מוצגת בזיכיון ג’וזף ווינברגר בע”מ, בשם התיאטרון המוסיקלי הבינלאומי של ניו יורק).  ביים את המחזה רוני פינקוביץ’ לתרגום של לאה נאור.

מי לא שמע על חתול תעלול? ביום אחד גשום, כשטלי ואני נשארנו בבית לבד, משתגעים משעמום, הוא הופיע פתאום, כך משום מקום! והפך את היום המשעמם ליום מלא הפתעות, יום עם המון תעלולים והמצאות, הוא הביא עוד חברים ושיחקנו המון, אבל אני לא כל כך בטוח אם זה היה באמת או רק בדמיון……(לגילאי 3 ומעלה, חמישי 29.12.16 בשעה 10:30, 12:30, מחיר: 75 ₪).

מלכת השלג- על פי האגדה הקלאסית של הנס כריסטיאן אנדרסן בעיבוד למחזה של עידו ריקלין ובבימויו של רפי ניב. הצגה על מסעה המופלא של גרדה אל ארמון הקרח בקצה הצפון. בין גנים וארמונות, בקרב אצילים ושודדים, עם ציפורי- בר ואיילי-צפון – אין מקום רחוק מדי, ואין מכשול קשה מדי בדרכה של גרדה להשיב לעצמה את קאי, ולהחזיר לעולם את האמונה והאהבה. (לגילאי 12-7 שבת 31.12.16 בשעה 10:30, מחיר: 75 ₪).

WIPE PARK

וגם פארק עם פעילות האקסרימית לכל המשפחה יפתח בהיכל הספורט החדש במתחם לה-פארק, הנה כגם סרטון קצר שימחיש לכם מה הולך לקרות בחנוכה הקרוב במתחם.

ואל תשכחו שיש גם הטבות לתושבי חולון.

כרטיס ההטבות לתושבי חולון “גם אני חולון” החל בפעילות מקדימה (הפעילות תחל במהלך ינואר 2016), מומלץ להתעדכן בעמוד הפייסבוק של הכרטיס על ההטבות שאתם יכולים לקבל מעצם היותכם תושבר העיר 🙂

חג חנוכה שמח 😉

נכס דיגיטלי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support