חברת אמות תקים מרכז מסחרי בחולון בהשקעה של 280 מיליון ש”ח

נכס דיגיטלי

חברת הנדל”ן המניב אמות הודיעה היום כי בכוונתה להקים מרכז חדש באזור תעשייה ג’ בעיר. המרכז יוקם על פני שטח של 36,000 מ”ר ובהשקעה של 280,000,000 ש”ח.

הפרויקט עתיד להיבנות על ידי החברה על קרקע בשטח של כ- 11 דונם, המצויה בחלקו הדרום-מערבי של אזור התעשייה ג’ בחולון, בפינת הרחובות המלאכה, שדרות ירושלים והרוקמים. הפרויקט יכלול מרכז מסחרי ומעליו מגדל משרדים, וכן חניון תת קרקעי בן 4 קומות.

הדמיית מגדל אמות בחולון. סקיצה: משה צור אדריכלים
הדמיית מגדל אמות בחולון. סקיצה: משה צור אדריכלים

ההתקשרות בעסקה תהיה בעסקת קומבינציה בשיעור של 22.2%, כאשר החברה תתכנן ותקים את הפרויקט ובתמורה העירייה תחכיר לחברה את חלקי החברה בפרויקט לתקופה של 99 שנים ממועד השלמת בנייתו, עם אופציה להארכת תקופת החכירה ב- 99 שנים נוספות.

החברה והעירייה תהיינה שותפות בפרויקט, כאשר החברה תנהל את הפרויקט כולו, כולל שטחי העיריה, ותבצע את שיווקו, השכרתו וניהולו השוטף כנכס מניב. בכוונת החברה להתחיל בבניית הפרויקט מיד לאחר קבלת האישורים הנדרשים להשלמת העסקה ולהערכתה, תושלם הבניה בתוך כ-3 שנים.

ההתקשרות בעסקה עודנה כפופה לקבלת אישור מועצת העיר חולון ולאישורים סטטוטוריים.

חברת אמות עוסקת בעיקר בתחום הנדל”ן המניב והיא מצויה בשליטת חברת האחזקות אלוני חץ (62%), נכון לכתיבת שורות אלו נסחרת החברה בבורסה לפי שווי שוק של 4.7 מיליארד שקלים.

נכס דיגיטלי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support