הסלון של חולון חוגג שנתיים – ראיון עם חברי הדרינק פוינט

נכס דיגיטלי

כבר שנתיים שהדרינק פוינט בכיכר סטרומה לוקח חלק בולט בסצינת חיי הלילה בעיר אך עם סממנים מיוחדים \ חבריים של שכונה במובן הטוב של המילה. “כשאתה בא לכאן אתה מתארח אצלי בסלון” אומר לנו מאור, מבעלי המקום. ואכן, ניכרת האווירה החברית בדרינק חולון, אם זה לבוא לראות משחק כדורגל, “לרדת מהבית” לדרינק חברים או סתם לשחק סוני ולהאזין למוסיקה אל תוך הלילה.

לרגל שנתיים לדרינק פוינט חולון לקחנו את הנפשות הפועלות: אלי טייב, מאור סמנה ודור הקון לראיון חגיגי עם נגיעות של שכונה 😉 הנה הכתבה לפניכם… צילומים: דביר להר.

אז במשפט אחד, ספרו קצת על עצמכם

אלי: אני בן 29, הייתי קצין בצה”ל לפני פתיחת המקום, הדרינק פוינט זה העסק הראשון שלי.

מאור: בן 29, הייתי לפני כן מנהל בתחום המזון המהיר, אוהב את חיי הלילה מאוד.

דור: בן 23, צעיר לעומת הזקנים שפה, חולוני בנשמה, חובב כדורגל, באתי מתחום הרכב.

איך הכל התחיל?

אלי: אני ומאור מכירים עוד מכיתה ו’, תמיד עשינו הכל ביחד, תמיד גם היינו מארחים חברים וכk הזמן אמרו לנו שאנחנו יודעים לעשות את זה הכי טוב, כל הזמן שמענו את המשפט “למה אתם לא פותחים מקום?”.

מאור: לפני שנתיים וחצי היינו ביחד בטיול באמסטרדם, התחלנו לגלגל את הרעיון בראש ואמרנו למה באמת שלא נפתח מקום? מקום כזה שכולם יוכלו לבוא לשבת עם החבר’ה וגם במחירים של חבר’ה, קצת חששנו מהמהלך כי לא היה לנו ניסיון בחיי הלילה. אבל היינו נחושים ואיך שחזרנו לארץ החלטנו סופית ללכת על זה והתחלנו לעבור לפרקטיקה.

אלי טייב ומאור סמנה. מבעלי הדרינק פוינט חולון
אלי טייב ומאור סמנה. מבעלי הדרינק פוינט חולון

למה דווקא דרינק פוינט?

מאור: היה חשוב לנו לשים דגש על זה שאנשים לא יקרעו את הכיס, שיבואו להינות בסבבה שלהם מבלי לחשוב על החשבון, ממש כמו בסלון של חברים, ושמענו שיש רשת שכבר עושה את זה, ראינו גם כתבה בלילה כלכלי על הרשת, והחלטנו לפנות. קבענו פגישה ומשם הרומן התחיל.

ואיך זה התגלגל משם?

מאור: בימים הראשונים חיינו את העסק, כמעט כל שעות היום היינו שם, למדנו, התמקצענו, ניסינו תמיד לשפר עוד ועוד ועוד ולהגיע למקסימום יעילות.

אלי: בנינו את החזון לאורך זמן, שותפות ארוכת טווח שמטיבה גם איתנו וגם עם הקהל. הכל פעל ועדיין פועל על פי החזון הזה.

מאור: התחלנו בסניף בראשון לציון, שם גם היה לנו קצת שם בתחום, היינו גם עושים לפני כן ליין של מסיבות בריכה. לא פרסמנו יותר מידי, זה עבר בעיקר מפה לאוזן, אנשים הגיעו וסיפרו לחברים, שגם הם סיפרו לחברים וכך הלאה… משם זה התגלגל וגדל למימדים עצומים. שמונה חודשים לאחר מכן היינו גם בחולון.

ערב טיפוסי בדרינק פוינט חולון
ערב טיפוסי בדרינק פוינט חולון

הסניף הראשון שלכם היה בראשון, מה הביא אתכם גם לחולון?

מאור: קודם כל זה קרוב מבחינה גיאוגרפת. חולון זו עיר שהתפתחה מאוד בחיי הלילה שלה, בין ת”א לראשון, אנחנו אוהבים מאוד את הקהל החולוני, ואפילו אפשר להגיד שאנחנו חולונים בנשמה למרות שאנחנו גרים בראשל”צ. ורצינו להביא כאן משהו חדש לצעירים שעד לא מזמן יצאו לערים השכנות, ועכשיו יש להם את זה גם בחולון, מתחת לבית.

אלי: אנחנו מאמינים בחולון, יש פה אחלה צעירים, ויש פה אחלה אנשים שהכרנו ואנחנו ממש מתחברים לכולם, כמעט לכל הלקוחות שלנו אני יכול לקרוא חברים, וגם קיבלנו הזמנות לחתונות ואנשים שחגגו אצלינו מסיבות גיוס או שחרור ואנחנו תמיד עושים כאן הכל כדי שיהיה מקסימום שמח.

מה הביא לבחירת הלוקיישן – כיכר סטרומה?

אלי: הכיוון תמיד היה לפתוח בר שכונתי, התחברנו לאיזור, לאנשים שכאן.

דור: זה קרוב לאנשים לבית, אתה יכול לרדת מהבית עם כפכפים לשתות בירה בכיף עם החבר’ה, רוב הלקוחות כאן גם מכירים אחד את השני מכאן, כולם מתחברים לכולם. אתה יכול לבוא לראות משחק, לשחק סוני, הכל יש לנו כאן, כמו בבית, סלון, אבל של כולם. זה מקום שהא מאוד שכונתי מצד אחד ומאוד איכותי מצד שני. אנשים שמגיעים לכאן משלבים בין השניים.

מה מייחד אתכם מכל הברים בעיר?

אלי: קודם כל יש את המחירים שלנו, לא תמצא כאלה בכל העיר, כמו למשל שליש בירה מהחבית ב-17 ש”ח.

דור: בימים של משחק כדורגל זה אפילו 14 ש”ח.

ספרו לי על ימים של משחק…

דור: ימים של משחק כאן זה הצגה, אם זה המקרן הענק עם סאונד, אנשים באים עם תלבושות, צעיפים, יש פיצוחים ונישנושים און זה האוס, ובירות מהחבית שליש ב-14 ש”ח לאורך כל המשחק כדי שאנשים יוכלו להינות במקסימום. זו אווירה שצריך לבוא לכאן כדי להבין, קשה להסביר במילים. חווית ספורט הכי טובה בעיר בוודאות.

ערב של משחק בדרינק פוינט חולון
ערב של משחק בדרינק פוינט חולון

בואו נחזור למה מייחד אתכם בעיר…

מאור: חשוב לנו כאן גם לערב את הלקוחות בהכל, אין עוד בר שהקהל מעורב כמו אצלנו, חצי מהתפריט שלנו זה דברים שלקוחות ביקשו ועשינו הכל כדי להביא, באמצע השבוע בד”כ הלקוחות יכולים לבקש מוסיקה ושמים להם, היא מותאמת בלייב לפי מה שהקהל במקום מבקש ואוהב. וגם הליינים שלנו בהתאם להרבה שיחות עם הקהל.

אלי: יש לנו למשל את הליין של “חמישי שכונה” שהוא יותר קצבי, תאורה מעוממת, שמח, מפיות באוויר, דיג’יי, בלאגן מה שהולך כאן בקטע טוב, אנשים עולים לרקוד על הבר והשולחנות, פינוקים ומה לא.

דור: יש לנו כאן גם את הסוני שתמיד נמצא במקום, הסלון של חולון זה לא סתם גימיק, אתה יכול לבוא עם חברים למשל באמצע הלילה ולבקש שישימו לך פיפא על המקרן ולשחק עם חברים על בירות לאורך כל הלילה באופן ספונטני.

ספרו לי על שבוע ממוצע בדרינט פוינט

אלי: זה מתחיל ביום ראשון שאילן נמצא על הבר, הברמן המסוקס והמלומד שלנו בליין שיחות פסיכולוג, שיחות על החיים שיכולות לזרום שעות במקביל לזרימת האלכוהול בדם אל תוך הלילה. יש את שני \ שלישי \ רביעי, שזה תלוי אם יש משחק אז כל הקונספט של היום מוקדש למשחק, אם זה יום רגיל אז המוסיקה בד”כ זורמת עם ריקווסטים של הקהל, ואפשר לשחק סוני על המקרן עם חברים מתי שרוצים. יש גם ימים של טורנירים עם פרסים בפיפא.

מאור: חמישי זה יותר שכונה במובן הטוב, יש דיג’יי, אנשים טובים, אווירה כיפית, פינוקים, קצב מעולה, סוג של דאנסבר. מוצ”ש זה ליין מסלולים כדי שאנשים יוכלו לבוא ולשתות כמה שבא להם במחיר פיקס, למשל ב-89 ש”ח אתה יכול לשתות במהלך הערב כמה וודקה-רדבול שאתה רוצה, יש גם מסלולים על בירות, וקאווה הכי משתלמים בעיר ובכלל.

דור: אני התחלתי כאן בתור לקוח, מבחינתי כל השבוע הוא מיוחד, אתה יכול לבוא מתי שאתה רוצה, לבקש מה שאתה רוצה, ותמיד יהיה את זה בבר, אתה יכול לבוא גם לבד שזה לא טריוויאלי, אנחנו מנסים לשמור כאן על אווירה ממש ביתית, בלי מסיכות, סלון, אבל של כולם, כמו שאתה מרגיש בסלון שלך בבית תרגיש גם בדרינק.

חגיגות השנה לדרינק פוינט חולון
חגיגות השנה לדרינק פוינט חולון

יש עוד חזון לגבי העיר? עוד דברים שתרצו לספר לנו? כל מה שעולה לכם בראש

אלי: אני אתן לכם סקופ – בקרוב עוד מגה-בר הראשון בעיר יפתח באיזור התעשייה בחולון.

תן עוד פרטים…

אלי: לא כרגע, אבל חולון תהיה על מפת הבילויים הארצית.

מאור: חשוב לנו גם להגיד תודה לכל הלקוחות \ חברים שלנו שהם חלק מאיתנו, לצוות המדהים, אנחנו אוהבים את כולם. המקום גם עבר שיפוץ לאחרונה, עם זה כיסאות חדשים ונוחים שהבאנו, אטימה מוחלטת בפנים ובחוץ לחורף, מערכת סאונד איכותית יותר ועוד.

מחירים לדוגמה:

  • מנה ג’ק עם קרח – 20 ש”ח.
  • שליש טובורג \ קרלסברג מהחבית – 17 ש”ח.
  • רביעיית צ’ייסרים טקילה \ וודקה \ פידג’ \ ערק – 44 ש”ח.
  • יין \ קאווה \ למברוסקו – 49 ש”ח חופשי כל הערב.

אז במצ”ש הקרוב (26\12) יחגוג הדרינק פוינט חולון בכיכר סטרומה שנתיים בהפקת ניינטיז מושקעת. נאחל עוד המון ימים של שמחה  🙂

לפרטים נוספים או כל מה שתרצו לשאול: 050-2223990.

נכס דיגיטלי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support