כל מה שרציתם לדעת על המרכז הרפואי החדש “מכבי” בחולון

נכס דיגיטלי

עם בלונים שקישטו את העיר לאורך רחוב הופיין, מטופלים מחויכים ונרגשים וילדה קטנה, רק בת 4 שזכתה בתואר “המטופלת הראשונה”, מכבי פתחה את שעריו של המרכז הרפואי הגדול ביותר בארץ.

ביום חמישי האחרון פתחה מכבי שירותי בריאות את המרכז הרפואי החדיש והגדול ביותר שלה בארץ, הממוקם ברחוב הופיין בעיר חולון. התחושההייתה כמו ביום הראשון ללימודים כאשר גם הוותיקים שבעובדים לא הצליחו להסתיר את ההתרגשות. כבר ברחובות הסמוכים ניתן היה להבחין ברכבים החונים שקושטו בבלונים בצבעי כחול-לבן עד לכניסה הראשית למרפאה והשרו אווירת חג. הדינמיקה בין הצוותים הרפואיים והאדמיניסטרטיביים לחברי מכבי הורגשה היטב כאשר ראש מחוז ירושלים והשפלה של מכבי, גידי לשץ, עבר בכל קומה וניגש אל המטופלים להתעניין בשלומם ולברך את הצוות הנרגש.

“חיכינו בסבלנות כי ידענו שיש למה לצפות. ההתרגשות היא גדולה, לראות את כל המטופלים ולדעת שביכולתנו להעניק להם שירותי רפואה בתנאים כאלו זו הרגשה נפלאה. אנחנו מתכוונים להעניק שירותי רפואה איכותיים לחברים שלנו, ללא התפשרות, זו אחריות שלנו ואנחנו מודעים לכך” אמר לשץ.

כל מה שרציתם לדעת על המרכז הרפואי החדש "מכבי" בחולון
כל מה שרציתם לדעת על המרכז הרפואי החדש “מכבי” בחולון

ענת בקימר-גרין, מנהלת מכבי שירותי בריאות בחולון, נראתה גם היא נרגשת למדי. כמי שעברה חודשים ארוכים ומייגעים במיוחד עד לרגע המיוחל , הייתה הראשונה לקבל את פני המטופלים השכם בבוקר. היא ערכה סיורים לכל המעוניין וכיוונה את המטופלים שהגיעו לראשונה למרכז למחלקות אותן חיפשו. “השבוע האחרון היה אינטנסיבי וסביב השעון בשל ההכנות האחרונות. רק אתמול עזבנו את המרכזהישן שהיה ביתנו השני בשש השנים האחרונות. מצד שני כשאני רואה את משכננו החדש ואת ההתפעלות של המטופלים שלנו, אני מתחילה לעכל את משמעות הדבר עבורם”.

בתואר המטופלת הראשונה שחנכה את המרכז הרפואי החדש זכתה יובל כהן, בת ה-4 שהגיעה ביחד עם אימה, חן, לבדיקות דם שגרתיות. ראש המחוז גידי לשץ, ניגש לברך את יובל הקטנה, אך היא כבר נגשה לעולם הילד שם חיכו לה מגוון משחקים אינטראקטיביים על הקירות והרצפה. גידי מיהר להצטרף אליה ויחד הם העבירו את הזמן עד לכניסתה לביצוע הבדיקות. “רציתי להספיק להגיע מוקדם לפני העבודה, לא שערתי שנגיע ראשונות. אני לא בטוחה עד כמה יובל תזכור את האירוע המיוחד, מה שכן מעכשיו לא אצטרך לשכנע אותה לבוא לרופא, היא כבר מחכה לפעם הבאה שתוכל לשחק בקירות ובבלונים שמתפוצצים על הרצפה”סיפרה חן.

כל מה שרציתם לדעת על המרכז הרפואי החדש "מכבי" בחולון
כל מה שרציתם לדעת על המרכז הרפואי החדש “מכבי” בחולון

המרכז הרפואי החדש, שנבנה בארבע השנים האחרונות, יעניק למטופלי מכבי מגוון רחב של שירותי רפואה ראשונה ושניונית על ידי מיטב הרופאים של מכבי תחת קורת גג אחת. המרכז החדש יהיה משכנה של מכבי בחולון וכפול בגודלו מהמרכז הישן שהיה ממוקם בהמשך הרחוב. המרכז יציע, בין היתר, מוקד רפואה דחופה (גם בשישי ושבת), מכון פיזיותרפיה הגדול ביותר של מכבי בארץ ומכון רנטגן ואולטרסאונד, מכון לריפוי בעיסוק, שירותי מעבדה, מכבי פארם ושירותי רפואה רבים ונוספים שאת חלקם נהגו המטופלים לצרוך בבתי החולים השונים וכעת יוכלו לקבל אותם בקהילה, במרכז הרפואי הקרוב לביתם.

 

נכס דיגיטלי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support