נמכרו כל הדירות בפרויקט “ווסט 2” של קבוצת מזרחי בחולון

נכס דיגיטלי

קבוצת מזרחי, המסיימת בימים אלה את בניית פרויקט ווסט 2 בחולון, מכרה את כל הדירות בפרויקט. מדובר במגדל בן 16 קומות שנמצא בנקודה הגבוהה ביותר בעיר, המגדל כולל 46 דירות 5 חדרים, לופטים מדהימים ופנטהאוזים ענקיים בגודל 200-300 מ”ר עם נוף לים. הפרויקט הוא פרויקט המשך שנבנה מיד לאחר ההצלחה של “מזרחי ווסט” הראשון, פרויקט המגורים הקודם של החברה שנמכר במלואו בזמן קצר.

הדמיית הפרוייקט ווסט 2 בחולון של קבוצת מזרחי \ יח"צ
הדמיית הפרוייקט ווסט 2 בחולון של קבוצת מזרחי \ יח”צ

כל הפרוייקט תוכנן ועוצב על ידי האדריכל פיליפ גינזבורג והוא מרשים מאוד חזותית ועיצובית. הפרויקט ממוקם במערב מתחם ח-300, באזור המדיטק, מוזיאון העיצוב, קריית החינוך וקניון חולון. לדיירים נבנה מועדון ענק עם מטבחון צמוד.

קבוצת מזרחי מרחיבה את פעילותה בעיר חולון וכיום בתכנון, בבניה וביזמות כ- 440 יח’ דיור ו- 6 פרויקטים. כבר ב-2016 הקבוצה צופה לבנות בעיר כ-500 יח’ דיור.

מנכ”ל קבוצת מזרחי, רוני מזרחי: “חולון ממותגת וממוצבת היום יותר טוב מאי פעם. העיר מגיעה לשיאי ביקוש בתחום הנדל”ן כשבשונה ממקומות אחרים, גם סטנדרט הבניה הולך ועולה. מי שקונה דירה בחולון לא מסתפק בדירת שיכון ישנה, אלא רוצה דירה חדשה במגדל קומות מפואר, בקרבה לאזורים החמים בעיר. את מזרחי ווסט 2 בנינו כתוצאה מהביקוש ההולך וגובר. משפרי דיור הפכו את חולון ליעד ראשון במעלה ומתחם ח-300 כמו גם מתחם ח-501 מובילים את רשימת האזורים המבוקשים בעיר”.

נכס דיגיטלי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support