Happy Hour בחולון – כל מה שרציתם לדעת

נכס דיגיטלי

חיי הלילה בעיר צוברים תאוצה בכל הכוח, וכחלק מהעניין “תרבות הבירה אחרי העבודה” תופסת תאוצה גם היא. הברים בחולון מציעים מבצעים מאוד שווים בשעה השמחה. ריכזנו עבורכם את כל המבצעים השווים, שלא תגידו במקרה לא ידעתי לא שמעתי… 😉

בירה בחולון
בירה בחולון

ברוני בר כיכר ויצמן

השעה השמחה הקלאסית, בבר הברוני בכיכר ויצמן מציעים 1+1 על כל הבירות מהחבית: טובורג, קרלסברג, סטלה, גינס, ווינשטפן, ליפמנס, מרדסו, נגב, סאן ברנרדוס – החל מהשעה 18:00 ועד 21:00 בלילה.


דרינק פוינט חולון כיכר סטרומה

בבר הדרינק פוינט חולון מציעים משהו שווה במיוחד – משעה 20:00 עד 22:00 – שליש בירה מהחבית + צ’ייסר ב-17 שקלים בלבד.


לג’נד שדרות דב הוז

ההמבורגריה המהוללת בשדרות דב הוז (לא רחוק מכיכר סטרומה) מציעה דיל שווה, המבורגר משובח 200 גר’ + צ’יפס + טבעות בצל + בירה, וכל זה ב -54 ש”ח בלבד!


ביסטרו 45 שדרות קוגל

גם הביסטרו בר בחולון (דקה הליכה מכיכר ויצמן) מפנק אתכם בבירות 1+1 מהחבית החל משעה 22:00, בנוסתף תוכלו להינות מקערת אדממה ב- 25 ש”ח, הום פרייז ב- 29 ש”ח, ובורגר 220 גר’ משובח ב – 42.


אוטו בר חולון עזריאלי

האוטו בר בחולון מציע בימים א-ה משעה 18:00 – 21:00, שימו לב… 1+1 על כל האלכוהול בבר, כולל בירות, צ’ייסרים, עוד. בנוסף מציעים באוטו 20% הנחה על כל האוכל בשעה השמחה.


סוקולובסקי בר סוקולוב

אומרים שאת הדברים הטובים שומרים לסוף – אז קבלו! בר הסוקולובסקי (סוקולוב 45), מציע בירה שניה מהחבית בחצי מחיר / הייניקן קפואה בכוס קפואה + צ’יסר ייגר קפוא ב 10ש”ח / גולדסטאר ופאולאנר צ’יסר טקילה או וויסקי ב 10ש”ח. החל מהשעה 20:00 ועד השעה 22:00.


אוסקר ווילד חולון עזריאלי

גם האוסקר וויילד במרכז עזריאלי החדש בעיר מציע 1+1 על כל הבר – האלכוהול, בירות , וויסקי וכו׳ מהפתיחה (17:00) ועד השעה 19:00.


פיצה בכיכר – כיכר ויצמן

ואם בא לכם לסיים את הלילה עם פיצה משובחת – פיצה בכיכר חולון ברחבת כיכר ויצמן מציעים 2 מנות לבחירה + 2 מיצים של פריגת ב-49 ש”ח בלבד. כולל התפריט הטבעוני. מה בתפריט : פיצה אישית (4), מלוואח מגולגל, מלוואח פיצה, סמבוסק בהרכבה אישית, סלט ירקות בהרכבה אישית.

*המבצע בדלפק בלבד


אז בואו לעשות לחיים מתישהו. צירס 😉

נכס דיגיטלי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support