יצירה חולונית – ראיון עם מתן הימסני לרגל צאת הסינגל השני

נכס דיגיטלי

מתן הימסני, הזמר חולוני משכונת תל גיבורים הוציא לאחרונה את הסינגל החדש שלו “כמה טוב שבאת”, לרגל המאורע לקחנו אותו לראיון וכמובן שבסופו תוכלו גם להאזין לסינגל החדש והמבטיח…

אז קודם כל ספר לנו קצת על עצמך?

קוראים לי מתן הימסני אני בן 20 נולדתי וגדלתי בשכונת תל גיבורים בחולון, בוגר בית הספר גימנסיית הרצוג. בצבא שירתתי בחיל האוויר בבסיס פלמחים, מאז שאני זוכר את עצמי אני שר, מלחין וכותב, זה מה שאני אוהב וזה הסיבה שאני קם בבוקר עם חיוך, בימים אלה אני עובד על שירים חדשים לאלבום הבכורה שלי שייצא בהמשך.

זה הסינגל הראשון שלך?

הסינגל “כמה טוב שבאת” זהו הסינגל השני במספר כתב והלחין יוצר מוכר וידוע אדיר גץ. סיפורו של הסינגל הזה הוא כאשר אדיר שמע את אותי לראשונה ביוטיוב, הבחין בכישריי ומיד פנה אלי והתעקש לתת לי את אחד מיצירותיו לביצוע, לא חשבתי פעמיים ונענתי בחיוב להצעה זו. לפני כשנתיים הוצאתי את הסינגל הראשון ששמו “אל תמהרי ללכת” מילים ולחן שלי.

איך התחיל הרומן עם המוסיקה?

מאז ומתמיד אני שר ועוסק במוזיקה, אני כותב ומלחין לעצמי שירים, מקליט ועובד תמיד על חומרים חדשים. המוזיקה זה חלק גדול ממני ואני עושה הכל כדיי להגשים את החלום ולהצליח בתחום.

מלבד מוסיקה יש לך עוד עיסוקים?

כרגע אני מתעסק ברצון להצליח בתור זמר, אני מופיע על במות לא גדולות ובנוסף אני מופיע בחתונות ואירועים נוספים.

אילו תגובות אתה מקבל על השיר מהחברים? המשפחה? תחנות הרדיו? בפייסבוק?

אני מקבל חיבוק גדול מכולם אנשים שאני מכיר וכאלו שלא, מרגע הפריצה שלי מלא אנשים מחמיאים לי על השירים שלי ועל הקול וזה מה שנותן לי את הרצון והכח להמשיך.

הסינגל “כמה טוב שבאת” כבר מושמע במספר תחנות רדיו, זוכה לביקורות נלהבות מאנשים גדולים בתחום המוסיקה. השיר הושק בשידור ישיר בתוכנית “ערב ים תיכוני” בהנחיית אליקו ברדיו לב המדינה. ולאחר מכן באירוע גדול שאירגן מנהלו האישי דניאל חסון שבו נכחו כ-300 אנשים שבאו לכבד את הזמר.

מה התכנון להמשך? דיסק? הופעות?

התכנון שלי הוא להמשיך ליצור דברים חדשים במוזיקה ולהמשיך לעבוד על חומרים חדשים לאלבום שלי ולהמשיך לשמח ולרגש כמו שאני אוהב לעשות עם השירה שלי וכמובן להופיע ולתת את הכל כדי שאנשים יתחברו אלי ולמוזיקה שלי.

לסיום יש עוד משהו שהיית רוצה לספר או להגיד לגולשים?

לסיום אני רוצה להגיד שאני ממשיך לעבוד קשה ובקרוב ייצא הסינגל השלישי שלי, אני מקווה מאוד שתאהבו אותו ותתחברו אליו ובנוסף אני רוצה להביא למוזיקה משהו חדש ושונה ממה ששמעתם עד עכשיו, זו השאיפה שלי.


נכס דיגיטלי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support