מחזור 21 – הפועל חולון מנצחת את הפועל ת”א 84:83 [וידאו]

נכס דיגיטלי

את מה שהלך אמש בהיכל הספורט בחולון ניתן להגדיר במילה אחת – “מ-ל-ח-מ-ה”, הסגולים של שמיר נתנו את הנשמה על הפרקט ממש עד השניה האחרונה בגיבוי מהיציע כמובן של הקהל שמוכיח בכל משחק מחדש שהוא הקהל הטוב ביותר בארץ. לעיני אולם כמעט מלא, בסיום המשחק רושמת הפועל חולון ניצחון חשוב על חודש של נקודה. 84:83 בסיום.

הרבע הראשון – נפתח מאוזן יחסית, משחק בינוני של שתי הקבוצות שכנראה לא התחממו מספיק, הקהל של חולון רועם ברקע עם מופע קונפטי מרהיב כבר עם שריקת הפתיחה. הפועל ת”א “התעוררה ראשונה” והחלה לרוץ, אך מהר מאוד הפועל חולון החלה לעמוד בקצב וצימקה את הפער שפתחה הפועל ת”א, מאבק על כל נקודה. 22:20 להפועל ת”א בסיום הרבע הראשון.

הרבע השני – חולון כבר מתחילה לרוץ, והאורחים באדום מתקשים לעמוד בקצב ושולחים את חולון לא מעט אל הקו. חולון מנצלת את המומנטום והאנרגיות ניכרות באולם, לקול שאגות הקהל מסתיימת לה המחצית הראשונה כאשר חולון מובילה 41:35.

הקהל החולוני אמש במשחק הבית נגד הפועל ת"א
הקהל החולוני אמש במשחק הבית נגד הפועל ת”א

הרבע השלישי – את הרבע השלישי אפשר להגדיר במילה אחת בלבד – קטסטרופה. כאוס מוחלט בחולון כבר מהשניות הראשונות של הרבע, מה שאיפשר להפועל ת”א לדהור בצורה מטורפת 17:1, לא רק שסגרה את הפער, אלא גם עלתה ליתרון דו ספרתי על חולון. המאמן דן שמיר לוקח פסק זמן כדי לאפס את השחקנים ואף ולהתוות אסטרטגיה חדשה.

חולון מצליחה להתאזן במקצת ויורדת בסיום הרבע השלישי עם פיגור של “רק” 6 נקודות מול האדומים. הקהל של הפועל ת”א רועם וניכרת ירידת אנרגיות בקהל החולוני לאור הרבע השלישי הגרוע של הקבוצה.

הרבע הרביעי – חולון עולה למגרש “עם סכין בין השיניים”, מהיציע הקהל מתעורר ונותן את הפוש שהקבוצה כ”כ צריכה ברגעים כאלו, הפועל חולון מצמצמת את הפער ואף עולה להיתרון קל, מלחמה על המגרש בין 2 הקבוצות אשר שולחות אחת השניה לקו המון פעמים ומחליפות ביניהן את ההובלה לאורך כל הרבע. מתח עצום ממש עד השניה האחרונה, הרוש מחטיא זריקות עונשין ומאפשר כדור אחרון לאדומים שלא מנצלים אותו. הבאזר נשמע באולם לקול תרועות הקהל, הפועל חולון מנצחת על חודה של נקודה במשחק חשוב מאוד – 84:83 לחולון נגד הפועל ת”א בסיום.

קלעו להפועל חולון:

  • קלייבורן 32
  • הרוש 20
  • בראדלי 8
  • שולמן 7
  • ראדנוביץ’ 6
  • יזרעאלי 6
  • רוזפלט 5

נכס דיגיטלי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support