המשכרים הלאומיים משדרות אשכול, הכירו את טל משקאות

נכס דיגיטלי

את מתחם תחנת הדלק פז הסמוכה לכיכר הלוחמים ביציאה מהעיר כנראה שכולכם מכירים, כבר למעלה מארבע שנים שפועלת במקום חנות “טל משקאות”, אשר אחראית לאירועים, והפקות מהמשובחים ברמה הארצית. לקחנו את הנפשות הפועלות לראיון…

את עמוס ואבי אנו פוגשים בשבוע שעבר בחנות בשדרות אשכול אשר ניכר כי מוקפדת עד הפרטים הקטנים, האנשים שהתהאבו באלכוהול והפכו אותו לאנג’נדה ותרבות מעבר לעסק. על אלכוהול, על שמחה ועל חנות קטנה ומטריפה… כל זאת ועוד בכתבה הבאה.

אז נתחיל קצת עם רקע, ספרו קצת על הלוקיישן, ספרו קצת על הבחירה בתחום האלכוהול

עמוס: לתחום האלכוהול נכנסתי כמעט לפי עשור כאשר היתה לי חברה לשירותי בר לאירועים, כבר מאז הרגשתי חיבור עז ודינמיקה עם הקהל ותחום.

אבי: החיבור בנינו נוצר כאן לפני כארבע שנים בתור שכירים בעסק, עסק שנפתח ע”י חבר, עם הזמן נכנסנו כשותפים, עיצבנו, ניסינו לגעת בנישות חדשות והתפתחנו משם. תמיד מה שעמד לנגד עינינו זה איך אנחנו משדרגים את חוויית האלכוהול ללקוח.

המשכרים הלאומיים משדרות אשכול, הכירו את טל משקאות
המשכרים הלאומיים משדרות אשכול, הכירו את טל משקאות

מה מבדל אתכם מחנויות או ספקים אחרים? יש לא מעט…

עמוס: הבידול העיקרי שלנו בא לידי ביטוי קודם כל בגישה שלנו לתחום האלכוהול, הרוח הצעירה והחדשנית שאנחנו מביאים לתחום שהוא די עתיק, מרעענת נמכניסה עניין וגוון של היה התחום. בנוסף תמיד נמצא במקום בעל-הבית ןחוויית הקניות הופכת להיות אישית ומהנה.

אבי: החנות שלנו מכילה מבחר מאוד מאוד מאוד גדול של אלכוהול, יש לנו מעל 1500 פריטים שונים בחנות, אנחנו מחזיקים כאן את כל בירות הבוטיק גם מהארץ וגם מחו”ל, יש לנו כאן בירות מכל מקום בעולם. יש לנו מגוון עצום של יינות בוטיק במהדורות מוגבלות מהייקבים המובילים.

תנו לגולשים שלנו כמה המלצות שלכם על משקאות טובים

  • וויסקי מקאלן 18 – וויסקי סקוטי סינגל מאלט, ניתן מצוא בו ניחוחות של פרחי יסמין ופירות טרופיים שמתערבבים בניחוחות כבול. בההרגשה בפה היא של וויסקי מורכב ועשיר עם נגיעות לימון, תבלינים ועץ מעושן. וויסקי מקאלן 18 מתאפיין בסיומת ארוכה ורכה עם נגיעות תפוז.
  • בלוויני 12 דאבל ווד – ווסקי סקוטי סינגל מאלט מיושן 12 שנים בחביות ברבן, ויישון נוסף בחביות שרי. מכאן נובע השם דאבל ווד (עץ כפול) היישון הנוסף בחביות השרי מעניק לויסקי טעמים מעולים של קינמון, תמרים ושוקולד, וביחד עם טעמי הדבש האופיניים לוויסקי זה הופכים אותו לאהוב במיוחד .
  • יינות מרגלית – יקב מרגלית הוא יקב בוטיק משפחתי שהוקם בשנת 1989, היה זה היקב המסחרי הקטן הראשון. היקף היצור גדל לאיטו משמונים ארגזים בשנת 1989 להיקף הנוכחי שלו – 1600 ארגזים בשנה.
  • בירה שפירא – בירה ישראלית בסגנון ווינטר אייל אנגלי, המיושנת שלושה חודשים, ומכילה (בתהליך היישון, לא בבקבוק) שבבי עץ אלון ששוכרו קודם לכן בוויסקי ג’ק דניאלס. הבירה יוצאת פעם בשנה במהדורת חורף בלבד.
  • וודקה לג’נד אוף קרמלין – האגדה של קרמלין בתרגום חופשי. וודקה סופר פרימיום. בשנת 2005 הוצגה הוודקה לראשונה במוסקבה, ומיד זכתה בפרסים בתחרויות ברחבי העולם גם על איכות הוודקה וגם על עיצובה יוצא הדופן.
נבחרת המשקאות של טל משקאות
נבחרת המשקאות של טל משקאות

מה הערך המוסף של טל משקאות?

עמוס: אנחנו בעלי ידע נרחב מאוד בתחום, דבר אשר היה חסר מאוד באזור. אחת לכמה זמן אנו עורכים סדנאות אלכוהול ויין במקום הכוללים טעימות מהמשקאות הכי נדירים שיש, ללא עלות, פשוט מתוך תשוקה לתחום. באים אלינו אנשים שבשבילם אלכוהול זה תרבות שלמה. ובגלל זה אנו משתדלים להחזיק כאן בקבוקים ממהדורות מיוחדות שלא מחזיקים היום על המדפים בכל מקום.

סדנאות האלכוהול כוללות את טובי המדריכים, משלבים גם נשנושים וכיבוד בשפע, אנו משתדלים להעניק לחברי המועדון את החוויה המקסימלית.

אבי: בכל סוף שבוע (ימי חמישי-שישי) מתקיימות כאן טעימות של יין ואלכוהול. זאת הצגה, אנחנו רוצים שכל לקוח שיוצא מכאן יהיה עם חיוך מאוזן לאוזן. יש כאן בכל סוף שבוע למעלה מ-40 בקבוקים פתוחים, פשוט לבוא לטעום, אפשר להגיד שכל סוף שבוע כאן זה חגיגה.

סדנת אלכוהול אצל טל משקאות חולון
סדנת אלכוהול אצל טל משקאות חולון

המשכרים הלאומיים

עוד אחד מהדברים המייחדים את החבר’ה של טל משקאות הוא תחות האלכוהול לחתונות ואירועים, ההבנה וההעמקה של הנפשות הפועלות בתחום לקחה אותנו קצת אל מאחורי הקלעים של המסיבות הנחשבות ביותר בארץ.

אבי: אחד התחומים שאנחנו מתמקדים בו הכי חזק זה תחום האלכוהול לחתונות, ברגע שנכנס אלינו זוג לחנות אנחנו מזהים כבר מהרגע הראשון שאלו חתן וכלה, יש מאפיינים מסויימים ורואים את זה ממש ברגע הכניסה לחנות. אנחנו באים בגישה של לעשות להם מקסימום שמח.

עמוס: תחום האלכוהול לחתונות הוא פרוץ לגמרי, אתה יכול להביא בעצמך, אתה יכול לקנות מספקים כמוני, אתה יכול לקחת שירות שהאולם מציע ועוד המון דרכים.

לכל זוג צעיר תמיד יש את ההתלבטויות “שלא יגמר”, “שיהיה מספיק לכולם”, “שלא יהיה פאדיחה”, וכו’. ולכן אנשים באים אלינו, אנחנו לא רק מוכרים מוצרים אלא בונים את כל החבילה ביחד, אנחנו מלווים אותך מהרגע שנכנסת לחנות, עד האירוע, ותוך כדי האירוע.

אבי: בן אדם נכנס לפה ואומר לך “אני מתחתן”, משם זו כבר תורה שלמה, אנחנו יושבים על כל הנתונים, כמה אנשים, סוג הקהל, יום האירוע, הכל… אנחנו מתאימים את סוגי האלכוהול והכמות כך שגם האורחים יהנו במקסימום וגם הזוג יוציאו פחות, זה היום שלהם.

אנחנו בונים ממש תכנית עבודה, אם זוג נכנס לכאן עם ספקות, הוא יוצא מכאן עם חיוך מאוזן לאוזן, רגוע, ועם ידע על אלכוהול כערך מוסף הרבה מעבר למה שהם חשבו לפני שהגיעו לכאן.

המגוון במחלקת היין של טל משקאות חולון
המגוון במחלקת היין של טל משקאות חולון

אבי: אנחנו מאוד מקפידים לתת לזוג כמה בקבוקים ספייר שיהיו רגועים, שיצאו מכאן בראש שקט, תשתו כמה שאתם רוצים, מה שישאר סגור תחזירו ותקבלו החזר, ככה אין מצב להיתקע בלי אלכוהול וגם בפאן הכספי הזוג רגוע. יש גם אנשים שלנו באירועים שמוודאים שלא יפתחו בקבוקים סתם, כדי לנצל מקסימלית את כמות האלכוהול.

עמוס: היו אירועים שהאנשים שלנו חסכו גם 3-4-5 אלף ש”ח לזוג שאם לא היתה שם הבקרה שלנו זה לא היה קורה. נקודה. אנשים מגיעים אלינו מכל הארץ בשביל הדבר הזה.

אלכוהול לחתונות בטל משקאות חולון
אלכוהול לחתונות בטל משקאות חולון

אז לסיכום, אם בשבילכם אלכוהול זו תרבות ולא רק משקה רגעי משכר, מומלץ לקפוץ (בעיקר בסופי שבוע) כדי להיכנס לעולם האתנול של עמוס ואבי בשדרות אשכול בכניסה לעיר. אם יש לנו דבר כ”כ נפלא בעיר ממש מתחת לבית, אז למה לא נצל אותו? 😉

נכס דיגיטלי

2 תגובות על “המשכרים הלאומיים משדרות אשכול, הכירו את טל משקאות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support