עדלאידע 2017 בחולון – כל מה שרציתם לדעת

נכס דיגיטלי

מסורת העדלאידע בחולון חוגגת השנה 25 ותצעד ביום ראשון (12.3.2017) החל מהשעה 12:00 בתהלוכה שתתקיים לאורך הרחובות סוקולוב, הנשיאים וויצמן ותסתיים בפינת הרחובות ויצמן פינת גולומב.

בעדלאידע השנה יפגוש הקהל, “גיבורים” מהארץ ומהעולם –  דמויות מפתח שנצרבו בהוויה הישראלית בכל הזמנים ובכל הגילאים. העדלאידע נערכת בשיתוף עם ערוץ הופ. עם החברים שיוצאים מהמסך ומצטרפים לחגיגה : בובות גוף, בלוני ענק, רקדנים מחופשים ושמחה עד-לא-ידע. חגיגת הענק שצפויה לבאי העדלאידע של המדינה כוללת: מיצגי ענק, 4500 רקדנים, להקות, תזמורות, מתופפים, תיאטרוני רחוב, אקרובטים ועוד הרבה הפתעות.

ומי יגיע לעדלאידע?

במיצג ענק תגיע מרי פופינס – האומנת המעופפת שיצרה הסופרת האנגליה פמלה לינדון טרברס ואשר התפרסמה ברחבי העולם בסרט העל זמני של וולט דיסני.

ואם מדברים על גיבורים של כל הזמנים –  אי אפשר בלי הביטלס – הלהקה המיתולוגית עם ארבעת חבריה המופלאים, ששינתה את עולם המוסיקה בשנות ה-60 ואשר עד היום נחשבת ללהקה המצליחה בעולם. לעדלאידע יגיעו הביטלס בדמויות של חיפושיות ענק מנגנות ושרות.

גם בילבי גרב-ברך, אחת הדמויות המצחיקות והאהובות של הסופרת השבדית  אסטריד לינדגרן – תגיע לעדלאידע כדמות ענק המובילה סוס ועליו – ברוח פורימית יושבת דמותו של דורון שלום מנהל העדלאידע של חולון – מיומה הראשון. אנה ואלזה שתי האחיות הנסיכות האהובות והאוהבות יגיעו לעדלאידע על מזחלת שלג ענקית שעליה “תופס טרמפ” גם אולף איש השלג ומעליהם נושרים פתיתי שלג.

גם גיבורים מסוג אחר יגיעו לעדלאידע: הענק גוליבר – אלא שהפעם הוא ילבש את דמותו של דונאלד טראמפ ואף חולצה ועליה הדפס של הילרי קלינטון, וברוח הזמנים בישראל מיצג קרקס ענק ועליו ביבי ושרה מירי בלרינה, בנט הליצן, ואביגדור האופנוען. ומעל התהלוכה תרחפנה דמויות ענקיות מוכרות בצורת בלוני ענק , חלקן מאויירות על ידי המאייר דודי שמאי, ובהן: בוב הבנאי וסמי הכבאי, בן גוריון, אילן רמון, שושנה דמארי, אגדת הכדורגל  מסי, זאב רווח, אלברט אינשטיין, גל גדות כוונדרוומן, ציפי שביט, אייל שני ועוד.

עדלאידע 2017 בחולון - כל מה שרציתם לדעת
עדלאידע 2017 בחולון – כל מה שרציתם לדעת

מאחורי ולפני כל מיצג יופיעו קבוצות של רקדנים, להטוטנים, ילדים, שחקנים מחולון ורחבי הארץ כשהם מחופשים לדמויות הגיבורים המוכרים לכולם ובהם:  מטוסי על , תותית , מיכל הקטנה ומפלצות , דרדסים, סופרמן, זורו , מולי וצומי,  צבי הנינג’ה, מרי פופינס,  מר עגבניה, החברים מרחוב סומסום, פיראטים, סופרמן, אלזה, סימבה, אליס, ערפדים, וונדרוומן, בילבי סמי הכבאי , בוב הבנאי  ואלאדין.

בתום העדלאידע יוצגו המיצגים להנאת הקהל הרחב ב”גלריית החווה” בחווה בחקלאית ברחוב המלאכה 40 בחולון- שם תתקיים גם תערוכתה של המעצבת ציפי יפעת הסוקרת 25 שנות עדלאידע. המייצגים יישארו שם עד יום ג’ 14.3.

  • התערוכה בגלריית החווה תוצג בין התאריכים 4/3  – 18/3 .
  • שעות פתיחת הגלריה הן:  יום שני:  13:00-16:00, יום שישי:   10:00-14:00, יום שבת:   10:00-14:00
נכס דיגיטלי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support