עבודות צנרת לקויות ברחוב השחר – התושבים ממתינים מספטמבר

נכס דיגיטלי

בשבוע שעבר התלוננה חיה, תושבת העיר בעמוד הפייסבוק שלנו על עבודות תשתית לקויות של תאגיד המים “מי שיקמה” ועריית חולון. יצאנו לשטח לבדוק הכצעקתה, וחזרנו עם תמונות ותגובות.

וכך כתבה לנו חיה בעמוד הפייסבוק: “ברחוב השחר החלו לפני ראש השנה בעבודות של צנרת המים על ידי תאגיד המים שקמה ולצורך כך ניתקו את אספקת המים מהצנרת הקיימת וביצעו מעקף על ידי צנרת חליפית חיצונית שעוברת ליד כל בית. העבודות כפי שציינתי החלו לפני ראש השנה עד היום המצב נשאר כזה…הצינורות תלויים ליד כל בית (אצלי בחצר) לחץ המים חלש …ואין שום עדכון לתושבים מתי סוף סוף יסיימו עם המפגע הזה… האם מישהו בעירייה יכול לטפל במטרד הזה? מיותר לציין שאת מי שיקמה אי אפשר להשיג טלפונית !”.

ביום ראשון יצאנו לשטח על מנת לברר את הפגיעה באיכות חיי התושבים, שכאמור לא טופלה לדבריה של חיה עוד מראש השנה (ראש השנה חל ב- 24- לספטמבר), ואכן נכון הדבר.צינורת מאולתרים אשר פרוסים לאורך כל הרחוב, בין היתר גם נכנסים לחצרות התושבים. הנה התמונות לפניכם.

שלחנו את הצילומים גם לתאגיד מי שיקמה וכן לעריית חולון וביקשנו את תגובתם.

מתאגיד מי שיקמה נמסרה תגובה: “התאגיד הניח קו זמני במקום הקו הקיים, שהינו ישן מאוד. הנחת הקו הזמני מונעת פיצוצים בקו וחוסכת טרדות ובעיות באספקת מים לתושבים. התאגיד ממתין שהעירייה תסיים את ההתארגנות על מנת שניתן יהיה להיכנס לבצע את העבודות ברח’ השחר. ברגע שהעירייה תהייה מוכנה, יתבצעו העבודות ברחוב.”

מעיריית חולון טרם נמסרה תגובה נכון למועד הפרסום.

אנו כמובן נמשיך לעקוב אחר הנושא. אם ברצונכם לדווח לנו על עוד מפגעים בעיר, תוכלו לעשות זאת ע”י טופס המייל האדום באתר, או ע”י כתיבה בעמוד הפייסבוק שלנו.

 

נכס דיגיטלי

One thought on “עבודות צנרת לקויות ברחוב השחר – התושבים ממתינים מספטמבר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support