סיקור מחזור 16, הפועל חולון – עירוני נס ציונה 87:80 [וידאו]

נכס דיגיטלי

אמש (ראשון) אירחה הפועל חולון את עירוני נס ציונה במשחק בית, כאשר כמעט כל הפרמטרים סימנו ניצחון של חולוניה, אם זה רצף ההפסדים שנשבר ונתן מוטיבציה חדשה, משחק בית עם המון קהל שהיה פעיל כמעט לאורך כל המשחק, שלומי הרוש שחזר לשחק במדים הסגולים ועוד.

המשחק נפל על 2 פרמטרים עיקריים: 1. סנדייטה גיינס, 2. מייק מוזר.

הפועל חולון פתחה לא רע את המשחק היה נראה כי ידה על העליונה, אך מהר מאוד נס ציונה נתנה גז ועלתה ליתרון עליו שמרה במהלך כל הרבע הראשון, אך סל של שולמן ממש עם הבאזר השווה את התוצאה, 21:21 בסיום הרבע הראשון.

את הרבע השני ניתן להגדיר במילה אחת: קטסטרופה! הגנה גרועה של הפועל חולון סידרה לא מעט מצבים לשחקני נס ציונה ובמיוחד לגיינס שהפציץ בשלשות. בנוסף, אסטרטגיית השמירה האיזורית של שמיר לא תרמה במיוחד, מה שגרם לחולון לקחת את נס ציונה המון אל הקו. 48:33 בסיום המחצית, נס ציונה מצליחה ברבע אחד לפתוח פער עצום של 15 נק’.

מחצית שניה קטסטרופה מול נס ציונה. צילום: יואב בן פורת
מחצית שניה קטסטרופה מול נס ציונה. צילום: יואב בן פורת

ברבע השלישי היה ניכר כי הפועל חולון חוזרת למשחק, הצליחה לצמצם את הפער עד ל-4 נק’ ואפילו ריח קטן של ניצחון הורגש באוויר, אש בקהל ( מטאפורית, כן? 😉 ). נס ציונה נאלצה לקחת פסק זמן ולגבש אסטרטגיה להמשך כאשר ברקע שאגות הקהל החולוני. אך משחק חלש באיזור הצבע והיעדר גבוהים (עקב האכילס של חולון העונה) גרם לנס ציונה להרים שוב את הראש, גיינס המשיך להפציץ, אבל הפער מהרבע השני הקטסטרופלי עדיין צומצם. 67:59 לנס ציונה בסיום הרבע.

לרבע האחרון עלתה הפועל חולון אמנם בפיגור 8, לא משהו שאי אפשר לסגור, אך ניתן לסכם אותו בשתי מילים: מייק מוזר. אין אחד שצפה במשחק ולא שם לב לשלשות המאולצות של מוזר, אפס מחמש (!) כבר מרגע הניתור היה ברור שלא יכנסו (רק במזל), אך זה לא הפריע למוזר לזרוק עוד ועוד לשלוש ממצבים בלתי אפשריים וע”י כך לתת את הכדור במתנה לנס ציונה. בסיום: הפסד מאכזב מאוד 80:87 לנס ציונה (לאחר סל של קלייבורן עם הבאזר).

גיינס בדרך לעוד שלוש נקודות. צילום: יואב בן פורת
גיינס בדרך לעוד שלוש נקודות. צילום: יואב בן פורת

לסיכום: סנדייטה גיינס במשחקו הראשון במדי נס ציונה קלע 24 נק’ עם 7 מתוך 9 מחוץ לקשת, והוביל את קבוצתו החדשה לנצחון. בנוסף לכל אסטרטגיית שמירה גרועה של דן שמיר שלחה את נס ציונה לא מעט לקו. היעדר גבוהים ושחקנים באיזור הצבע אף גרם לפער ניכר ביחס הריבאונדים. ומוזר… מייק מוזר.

בשבוע הבא תעלה חולון למשחק ראשון עם הסנטר החדש, איבן רדנוביץ’ (31 \ 2.09) שחתם בקבוצה עד סוף העונה. רדנוביץ’ בוגר מכללת אריזונה שם קלע בממוצע 19 נק’ למשחק וקטף 12 ריבאונדים. נקווה שזהו החלק החסר בפאזל אשר יגרום לחולון לעלות מחדש על המסלול. צפו בתקציר המשחק מול נס ציונה בוידאו.

נכס דיגיטלי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support