המתלוננת נגד ראש העיר מוטי ששון נחשפת, צפו בראיון המלא [וידאו]

נכס דיגיטלי

לפני מספר חודשים סגרה הפרקליטות את תיק החקרית נגד ראש עיריית חולון מוטי ששון בגין חשדות של הטרדה מינית. אחת המתלוננות – תמרה פרדטצ’ינסקי, עובדת לשעבר בעירייה, התראיינה אמש לחדשות 10 וסיפרה בפנים גלויות את סיפורה.

בין היתר סיפרה המתלוננת על הקשר “המיוחד” שהיה לה, לטענתה עם ראש העירייה ושיחזרה כך: “הוא לקח את היד שלי, ושם את היד שלי על איבר המין שלו ככה, בכוח. קיבלתי חום. על המכנסיים. ואז הוא אמר תרגישי איזה גבר אני, כמה אני רוצה אותך. פשוט יצאתי מהאוטו וישר קפצתי לאוטו שלי ונסעתי”.

פרדטצ’ינסקי, כאמור הגישה ערר נגד סגירת התיק, וכעת ממתינים הצדדים להחלטת הפרקליטות בנושא.

בתגובה לדבריה של פרדטצ’ינסקי, מסר עורך דינו של ראש העיר, עו”ד ששי גז: “הפרקליטות לרוב סוגרת תיקים כאלה מחוסר ראיות. משמעות ההחלטה לסגור את התיק מחוסר אשמה היא כמעט אוטומטית כשמדובר בעלילה. יש לחקור מי עומד מאחורי המתלוננת ומנצלה כדי לנקום באדם ישר שלא נכנע לתכתיביו. אני משוכנע שהערר יידחה והתיק יישאר סגור מחוסר אשמה”.

מפרקליטות מחוז תל אביב נמסר בתגובה: “הפרקליטות מגישה כתב אישום רק כשישנו סיכוי סביר להרשעה. סיכוי זה לא התקיים בענייננו. אין לראות סגירת תיק מחוסר אשמה כהבעת חוסר אמון בגרסת המתלוננת אלא כקביעה משפטית לאור הראיות בתיק. טענות המתלוננת בערר ייבחנו ויישקלו בכובד ראש”.

צפו בראיון המלא בוידאו.

נכס דיגיטלי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support