צפו: חולוניה עולה לפיינל פור 2018 (וגם: גלן רייס חוזר לסגל חולון)

נכס דיגיטלי

ערב אנרגטי במיוחד על היום על היכל הספורט בעיר, ערב שמסיים סדרה מותחת של חמישה משחקים – בסופם מקבלת חולוניה את הכרטיס האחרון לפיינל פור בניצחון משכנע במיוחד.

זו היתה סדרה מותחת, בה נלחמו הקבוצות עד הרע האחרון, אך בסופה חולוניה מנצחת את פועל אילת 71:82 ומקבלת את הכרטיס לחצי הגמר, שם תפגוש את הפועל ירושלים.

הפועל חולון שלטה במשחק ללא עוררין לכל אורכו, הן בהתקפה, הן בהגנה, והציגה משחק מסודר, שלא לאמר “מהונדס” במיוחד, ולא השאירה לאילת הרבה סיכוי, ידה של חולון היתה על העליונה בכל הרבעים, בין היתר גם עם יתרונות דו ספרתיים שעלו במהלך המשחק, גם הפינאלה, בדקות האחרונות, היה ניכר באופן מאוד ודאי, אנרגטית ומספרית כמובן שזה משחק שלנו.

 

חשוב מאוד לציין גם את הקהל החולוני שמילא את האולם ונתן את כל כולו, האנרגיות היו ניכרות באוויר כבר מהשניה הראשונה של המשחק, אווירה חשמלית במיוחד, ובהחלט נתן רוח גבית ואנרגיות לשחקנים, שגם עלו אל היציעים לחגוג יחד עם האוהדים שניות לאחר שריקת הסיום. נראה כי האולם החדש בלה-פארק הפך בפעם הראשונה מאז חולוניה החלה לשחק בו, באמת לאולם הפחים, רק ביותר גדול.

צפו: חולוניה מנצחת את אילת ועולה לפיינל פור 2018.

קלעו להפועל חולון:

  • הולוואי: 22
  • המילטון: 16 (8 ריבאונדים).
  • אלכסנדר: 14
  • תומאס: 13 (3 בלוקים)
  • בלאט: 11 (6 אסיסטים)
  • הרוש 6.

רשמית: גלן רייס חוזר לחולוניה וצפוי לשחק כבר מול ירושלים בחצי הגמר

ועוד בשורה לאוהדים הסגולים: גלן רייס חוזר לסגל חולוניה,  וככל הנראה יעמוד לרשות דן שמיר כבר בסדרת חצי הגמר נגד הפועל ירושלים.

הבעלים, שלמה אייזיק הצהיר הערב כי רייס יחזור לסגל החולוני. יש לציין כי רייס טכנית נמצא כרגע שהשעייה  לשני משחקים בעקבות התקרית האלימה עם גיא פניני. משחקים אלו אמורים להיספר לו החל מהיום שנחת בארץ (היום), ולכן יוכל לשחק במסגרת הפיינל פור. רייס העמיד העונה (הסדירה) ממוצעים של: 24.3 נקודות, 8.2 ריבאונדים ו-4.9 אסיסטים למשחק.

עכשיו… תארו לכם את רייס והמילטון על פרקט אחד… במדים הסגולים.

לילה טוב בנתיים חולונים (זה למקרה שהאנדרנלין כבר התפוגג מהערב ואפשר ללכת לישון).

ונתראה בפיינל פור 🙂

נכס דיגיטלי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support